Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rocky 14"
winther 16"
winther cyklen har en skæv cykel kurv ellers fejler den intet.
Rocky cyklen har en smule brugsridser.
Cyklerne har INGEN rust og har altid været opbevaret indendørs.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
op
henh01 skriver: Rocky 14" winther 16" winther cyklen har en skæv cykel kurv ellers fejler den intet. Rocky cyklen har en smule brugsridser. Cyklerne har INGEN rust og har altid været opbevaret indendørs.
Hvad skal du have for den på 16"?
Violamusensmor skriver: Hvad skal du have for den på 16"?
Det er din for 500 kr
henh01 skriver: Det er din for 500 kr
Jeg har kigget på flere nye, men også tre brugte og de lå imellem 150-350. Så jeg synes desværre det er "dyrt" i forhold til dem jeg har kigget på der var samme stand Men pøj pøj med salget og tak for svar
Violamusensmor skriver: Jeg har kigget på flere nye, men også tre brugte og de lå imellem 150-350. Så jeg synes desværre det er "dyrt" i forhold til dem jeg har kigget på der var samme stand Men pøj pøj med salget og tak for svar
Det her er jo en Winther cykel - kvalitet
Jeg kan gå med til 400 kr - da det er en meget dyr cykel fra ny.
henh01 skriver: Det her er jo en Winther cykel - kvalitet Jeg kan gå med til 400 kr - da det er en meget dyr cykel fra ny.
Jeg ved det! Min datter har selv en nu, bare kun 12" Tænker lige lidt! Hvor bor du i landet, hvis man nu skulle se den
Violamusensmor skriver: Jeg ved det! Min datter har selv en nu, bare kun 12" Tænker lige lidt! Hvor bor du i landet, hvis man nu skulle se den
Jeg bor i Køge
Hejsa. Er du fortsat interesseret?
hejsa.
hvis det er du kn hente inden længe er jeg villig til at gå helt ned til 350 kr. Jeg skal have tomt ud nu nemlig da vi står og skal flytte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128