Så nåede jeg til 3. trimester :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

PiaRW

banditten2011 skriver:

Hvor sidder den mave bar pænt på dig rigtig flot mave

Tusind tak skal du have, syntes også selv den er dejlig hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

PiaRW

Frøken J. skriver:

Ja, det er som om man kommer med i en hemmelig klub, hvor alle bare lige pludselig er mega venlige mod én! Hehe

Jamen det er bare total unfair At man pludselig er gået fra at tælle NED til de 40 uger, til man pludselig skal tælle den forkerte vej i ekstra dage

Ja, det skal man liige vænne sig til. Hehe. Jeg var nede i føtex igår, og der spurgte en dame i køen om hun ikke liige skulle hjælpe med at sætte min kurv på plads. What?, det var da bare så sødt hende, men også så uventet. 

Ja, altså hvad er det for noget, hun kan sørme ikke være det bekendt sådan en drillepind  Kan man ikke hoppe lidt for liiige at sætte nogle ankomst-tanker igang i hende?? Ej du har vel prøvet alt muligt for at sætte det igang 

Anmeld

7. oktober 2011

Vivian87

PiaRW skriver:

Det var da egentlig mærkeligt, burde det ikke være ens? Hehe.. Her på min profil følger jeg jo graviditeten uge for uge, og idag stod der: "Nu starter 3. og sidste trimester af graviditeten" og jeg er 27+0.. Nå, det ændrer alligevel ikke på hvornår den lille vil til verden  

- Ja, men mon ikke det bliver din som kommer først.. 5 dage er jo alligevel meget. Men før Nf lagde min termin også den 1. januar. Så det må vi se..

Jo det burde være ens! hehe, måske, men man ved aldrig - måske går jeg over tid og du føder før termin har ansøgt om dit venskab så det er lidt nemmere at følge med i hvad der sker hos dig - synes det er lidt sjovt at vi er fra samme by og har termin så tæt

Anmeld

7. oktober 2011

PiaRW

Jeg har accepteret, det var en god ide  Ja jeg kunne da godt tænke mig at føde før termin, tror ikke det er just sjovt at gå over tid  Men alligevel vil jeg helst heller ikke føde lige omkring den 24 dec. Er det dit/jeres første barn?

Anmeld

7. oktober 2011

PiaRW

Vivian87 skriver:

Jo det burde være ens! hehe, måske, men man ved aldrig - måske går jeg over tid og du føder før termin har ansøgt om dit venskab så det er lidt nemmere at følge med i hvad der sker hos dig - synes det er lidt sjovt at vi er fra samme by og har termin så tæt

Jeg har accepteret, det var en god ide  Ja jeg kunne da godt tænke mig at føde før termin, tror ikke det er just sjovt at gå over tid  Men alligevel vil jeg helst heller ikke føde lige omkring den 24 dec. Er det dit/jeres første barn?  

-ups den var myntet til dig

Anmeld

7. oktober 2011

Vivian87

PiaRW skriver:

-ups den var myntet til dig

Nej tror heller ikke det er super sjovt at gå over tid! Men håber ikke at jeg føder for meget før tid, da min mand sejler og først er hjemme igen d. 18/12 - og vil gerne ha ham hjemme til fødslen Ja det er vores første barn vi glæder os helt ufatteligt meget til hun kommer er det jeres/din første??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.