Så nåede jeg til 3. trimester :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

PiaRW

Vivian87 skriver:

Ihh, hvor dejligt og hvor er det bare en lækker babyhule du har! Den klæder dig virkelig Weee, jeg går ind i mit 3. trimester på søndag kan slet ikke forstå det

Taaak skal du have, er også stolt ejer kan jeg sige dig  wuuhuu det er så stort, syntes bare det er gået SÅ hurtigt! Ja vi to ligger jo meget tæt med termin, kan godt forstå du glæder dig. Det er lidt stort at man kan skrive "3. og SIDSTE trimester i graviditeten", det er sku lidt vild vi er nået så langt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

lycly

Rigtig fin mave ! Uh jeg ELSKEDE også bare at gå og strutte med maven, savner det virkelig ! Og så er det jo en kæmpe milepæl at komme til 3. trimester

Anmeld

7. oktober 2011

PiaRW

Vivian87 skriver:

Ihh, hvor dejligt og hvor er det bare en lækker babyhule du har! Den klæder dig virkelig Weee, jeg går ind i mit 3. trimester på søndag kan slet ikke forstå det

Ér du egentlig ikke startet i 3. trimester??? Nu var jeg jo lige inde og snage, du har termin 5 dage før mig... Hmm..  

Og kan se du skal føde i Kolding, sweet, det kan jo være vi mødes derinde omkring nytår

Anmeld

7. oktober 2011

Frøken J.

Skide flot mave - forstår godt du gerne strutter med den

Anmeld

7. oktober 2011

PiaRW

LunaLykke skriver:

Rigtig fin mave ! Uh jeg ELSKEDE også bare at gå og strutte med maven, savner det virkelig ! Og så er det jo en kæmpe milepæl at komme til 3. trimester

Tusind tak  Ja, kan godt forstå du savner det. Tanken om at maven en dag bare er væk igen, er mærkelig og den strejfede mig lige idag. Man har alligevel gået længe med gravid strutmave og vænnet sig til det jo

MEGET

Anmeld

7. oktober 2011

Vivian87

PiaRW skriver:

Ér du egentlig ikke startet i 3. trimester??? Nu var jeg jo lige inde og snage, du har termin 5 dage før mig... Hmm..  

Og kan se du skal føde i Kolding, sweet, det kan jo være vi mødes derinde omkring nytår

Er 27+5 idag, og i følge min graviditets kalender går man først ind i 3. trimester når man er 28+ - men tror det er forskelligt hvordan det blir regnet ud fra side til side hehe, sejt så blir det da lidt spændende at se vids baby der vil ud først

Anmeld

7. oktober 2011

PiaRW

Frøken J. skriver:

Skide flot mave - forstår godt du gerne strutter med den

Mange tak skal du have

Ja det er så dejligt når folk kigger på maven, og så op på mig(ansigtet), og smiler.. Iiihh

P.S jeg følger spændt med på sidelinjen hos dig, hvor er det uretfærdigt hun ikke vil ud endnu. Det må være så hårdt, som om de 40 uger ikke er længe nok at gå og tælle ned!   

Anmeld

7. oktober 2011

banditten2011

PiaRW skriver:

27+0

Hvor er det bare dejligt, den lille er skønnet til 1000 g. Og man er ikke i tvivl om at jeg er gravid nu, jeg elsker at gå og strutte med maven   Og så er det jo bare SÅ dejligt at mærke liv derinde fra, jeg ELSKER når han bevæger sig. Jeg syntes det er så livsbekræftende 

Ps. så er der desværre små begyndende strækmærker på både lår og sideben, håbede jeg kunne slippe da min mor ikke fik en eneste. Men nå, det tager jeg med

Hvor sidder den mave bar pænt på dig rigtig flot mave

Anmeld

7. oktober 2011

Frøken J.

PiaRW skriver:

Mange tak skal du have

Ja det er så dejligt når folk kigger på maven, og så op på mig(ansigtet), og smiler.. Iiihh

P.S jeg følger spændt med på sidelinjen hos dig, hvor er det uretfærdigt hun ikke vil ud endnu. Det må være så hårdt, som om de 40 uger ikke er længe nok at gå og tælle ned!   

Ja, det er som om man kommer med i en hemmelig klub, hvor alle bare lige pludselig er mega venlige mod én! Hehe

Jamen det er bare total unfair At man pludselig er gået fra at tælle NED til de 40 uger, til man pludselig skal tælle den forkerte vej i ekstra dage

Anmeld

7. oktober 2011

PiaRW

Vivian87 skriver:

Er 27+5 idag, og i følge min graviditets kalender går man først ind i 3. trimester når man er 28+ - men tror det er forskelligt hvordan det blir regnet ud fra side til side hehe, sejt så blir det da lidt spændende at se vids baby der vil ud først

Det var da egentlig mærkeligt, burde det ikke være ens? Hehe.. Her på min profil følger jeg jo graviditeten uge for uge, og idag stod der: "Nu starter 3. og sidste trimester af graviditeten" og jeg er 27+0.. Nå, det ændrer alligevel ikke på hvornår den lille vil til verden  

- Ja, men mon ikke det bliver din som kommer først.. 5 dage er jo alligevel meget. Men før Nf lagde min termin også den 1. januar. Så det må vi se..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.