Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maise skriver: ja synes bare at det altid er flere ting på en gang , men det er vel deet er er hådt ved at have børn. ja hun flytter til KBH og vi har jo travlt til dgl. med jobs der ligger langt væk, weekend arb. hver 2 weekend for mig osv. Ja og så efter nytår skal hun til at sove indenfor på madras sammen med et par stykker andre, fordi der er regler for at når de er 2 år må de ikke sove ude/ i barnevogn længere. jeg sagde at det var jeg ligeglad med og kunne skrive under på at det måtte de godt, men det siger kommunen at sådan er det. GRRRRRRR, men du kender nok reglen.
ja synes bare at det altid er flere ting på en gang , men det er vel deet er er hådt ved at have børn.
ja hun flytter til KBH og vi har jo travlt til dgl. med jobs der ligger langt væk, weekend arb. hver 2 weekend for mig osv.
Ja og så efter nytår skal hun til at sove indenfor på madras sammen med et par stykker andre, fordi der er regler for at når de er 2 år må de ikke sove ude/ i barnevogn længere. jeg sagde at det var jeg ligeglad med og kunne skrive under på at det måtte de godt, men det siger kommunen at sådan er det. GRRRRRRR, men du kender nok reglen.
Åh ja for pokker det er fordi børn ikke må spændes fast når de er over to år.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Åh ja for pokker det er fordi børn ikke må spændes fast når de er over to år.
og hvorfor ikke hvis de trives ved det.
Maise skriver: og hvorfor ikke hvis de trives ved det.
Vi må ikke Noget med børns medbestemmelse og alt sådan noget pis
dorthemus skriver: Vi må ikke Noget med børns medbestemmelse og alt sådan noget pis
åhh sådan noget halløj.
op
oooooooooooooooooooop
Er billede 7 solgt?
lhn89 skriver: Er billede 7 solgt?
nej det er de ikke.
alt hvad der er billeder af er stadig tilbage ( jeg redigerer løbende som jeg sælger).
Hvad vil du byde inkl porto?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128