Pigetøj 56-92 sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. december 2011

dorthemus

Maise skriver:

Hej Piger

Har lidt forskelligt til salg.

Men kig det igennem, da der er lidt rester i de andre størrelser også.

Spørg endelig og husk - først til mølle

3 : name it heldragt med foer str. 56

4: Småfolk trøje 86/92 - helt ny

5 molo huer 6-9mdr ( 2 øverste) Mads og mette str 86 i uld( 3 mederste)

6: sko str. 21. aldrig brugt ( føtex)

7: Bundgaard tex støvler med foer str. 20

8: mini numpf str. 2 år, aldrig brugt.

9: Drappa dot leggins lilla m. guldtråde.

10: Halling velourdragt str. 62

11:bundgaard str 21.

12: ej sikke lej str. 92

13:Ecco sandaler str. 22

14: pippi og mads og mette str. 68 heldragter.

15: name it og mads og mette heldragter str 62

16: H&M fleece str. 86, aldrig brugt.

17: okkergokker elefanthue str. 1 år

18: Bodyer fra føtex og pippi str. 92, aldrig brugt-kortærmet.

19:Freoli str. 2 år, aldrig brugt.

20: str 1 år(86) strikcardigan/jakke.

21. babygab str 3, men svarer til str. 2 (92)

22: name it sæt str 74

23:Ida T gummistøvler str. 21/22 ( lidt slid på hæle)

24:fløjlshue m. ugle fra Mixed str. 92. (helt NY)

25kker gokker uld hue str 6mdr ( str. 68)

26:joha elefant huer. Hvid/bomuld/str.4-8mdr. lyserød/bomuld/str. 0-4 mdr. Stribet/uld/o-4 mdr.

27: Joha uld sutsko. str 0-3 mdr

28: IdaT str. 80. Holly´s str. 74

29: Name it smækbukser str. 68.

Den der fløjlshue fra Mixed er da bedårende kan clara ikke passe den? Tror du Runa kan passe den og hvad skal du have for den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Maise

dorthemus skriver:

Den der fløjlshue fra Mixed er da bedårende kan clara ikke passe den? Tror du Runa kan passe den og hvad skal du have for den?

Der står størrelse 92 i den. Den er lavet på 50 cm i hovedomfang. hvad er runas hoved?? du kan jo evt. måle det. Den er næsten som ny og kostede 149-, Hvad siger du til 50-,?? ja jeg har i øvrigt en masse tøj liggende, der snart kommer på, men du er den 1 der får besked når jeg lægger det på.

Anmeld

11. december 2011

dorthemus

Maise skriver:

Der står størrelse 92 i den. Den er lavet på 50 cm i hovedomfang. hvad er runas hoved?? du kan jo evt. måle det. Den er næsten som ny og kostede 149-, Hvad siger du til 50-,?? ja jeg har i øvrigt en masse tøj liggende, der snart kommer på, men du er den 1 der får besked når jeg lægger det på.

Super tak Hendes er ca 40 så den vil vi gerne overtage

Anmeld

11. december 2011

Maise

dorthemus skriver:

Super tak Hendes er ca 40 så den vil vi gerne overtage

super, den bliver lagt fra til dig sammen med de andre ting vi har aftalt. hvordan er helbredet?? vi har haft skide/bræk syge og clara har øreinfektion, åhh det er bare hårdt. Skøn video - bambi på glat is

Anmeld

11. december 2011

dorthemus

Maise skriver:

super, den bliver lagt fra til dig sammen med de andre ting vi har aftalt. hvordan er helbredet?? vi har haft skide/bræk syge og clara har øreinfektion, åhh det er bare hårdt. Skøn video - bambi på glat is

Tak Ja lidt ond er jeg vist i videoen, men hun var bare i så råddent humør hele dagen. Idag har hun været sød og sjov OG sovet 3,5 time med sin moar Hvad har du ellers lagt til side, har mistet overblikket, haha Helbredet er ved at være okay igen, jeg skal scannes i bihulerne nu og er på pencillin og prednison-kur. Øv med skide/bræk syge

Anmeld

11. december 2011

Maise

dorthemus skriver:

Tak Ja lidt ond er jeg vist i videoen, men hun var bare i så råddent humør hele dagen. Idag har hun været sød og sjov OG sovet 3,5 time med sin moar Hvad har du ellers lagt til side, har mistet overblikket, haha Helbredet er ved at være okay igen, jeg skal scannes i bihulerne nu og er på pencillin og prednison-kur. Øv med skide/bræk syge

hold da op, så er du sgu da hårdt ophængt.

Ja men nogen gange så er man så træt i sulet når de har været en plageånd at man så gør som man gør, og det er okey, ellers ville de jo bare gøre alt hvad der passede dem.

Ej sikke lej bodyer med tullebukser til  i nutty. Lilla Sæt, hindbærødt sæt og et par gule bukser. Dertil shorts smækbukserne fra H og M.  og så ugle huen. Det i ej sikke lej kan du få gratis.

Ved ikke hvornår jeg får tid til at lægge alt det på jeg har sorteret fra. skal først tage billeder også.

Anmeld

11. december 2011

dorthemus

Maise skriver:

hold da op, så er du sgu da hårdt ophængt.

Ja men nogen gange så er man så træt i sulet når de har været en plageånd at man så gør som man gør, og det er okey, ellers ville de jo bare gøre alt hvad der passede dem.

Ej sikke lej bodyer med tullebukser til  i nutty. Lilla Sæt, hindbærødt sæt og et par gule bukser. Dertil shorts smækbukserne fra H og M.  og så ugle huen. Det i ej sikke lej kan du få gratis.

Ved ikke hvornår jeg får tid til at lægge alt det på jeg har sorteret fra. skal først tage billeder også.

Kan kun huske "cowboyderbukserne" hvilken str. er det? Ihh spændende Ja det har været SÅ hårdt...har været fraværende i næsten 2 uger Oven i det reagerer Runa rigtig meget på det dræn og larmen i vuggestuen så jeg var nødt til ay hente hende tidligt torsdag og fredag.

Anmeld

11. december 2011

Maise

dorthemus skriver:

Kan kun huske "cowboyderbukserne" hvilken str. er det? Ihh spændende Ja det har været SÅ hårdt...har været fraværende i næsten 2 uger Oven i det reagerer Runa rigtig meget på det dræn og larmen i vuggestuen så jeg var nødt til ay hente hende tidligt torsdag og fredag.

str. 92, dog lille i str. men de er fede.

JA der sker bare så meget når hun får dræn, en helt ny verden har åbnet sig. Clara reagerede også voldsomt og trak sig meget fra de andre børn og legede alene. Nu skal hendes bedste legekammerat flytte til januar, øv øv. hun taler bare så tit om hende: Lisa Lege danse bla bla bla. og hendes ynglingspædagog er langtidssygemeldt pga en operation, vender dog tilbage. Vi mødte hende så igår og clara blev ked af det, åhh det gjorde ondt og pædagoen var ved at vræle også. Hun lovede dog at komme på besøg i næste uge.

Anmeld

11. december 2011

dorthemus

Maise skriver:

str. 92, dog lille i str. men de er fede.

JA der sker bare så meget når hun får dræn, en helt ny verden har åbnet sig. Clara reagerede også voldsomt og trak sig meget fra de andre børn og legede alene. Nu skal hendes bedste legekammerat flytte til januar, øv øv. hun taler bare så tit om hende: Lisa Lege danse bla bla bla. og hendes ynglingspædagog er langtidssygemeldt pga en operation, vender dog tilbage. Vi mødte hende så igår og clara blev ked af det, åhh det gjorde ondt og pædagoen var ved at vræle også. Hun lovede dog at komme på besøg i næste uge.

Årh lille Clara mus  Runa var også meget knyttet til en pædagog som desværre er stoppet og det falder uheldigt sammen emd drænet  Hun kommer heldigvis og spiser hos os på torsdag. Hader når folk stopper...de forstår dt jo ikke. -flytter hun langt væk?

Er det andet tøj også 92?

Anmeld

11. december 2011

Maise

dorthemus skriver:

Årh lille Clara mus  Runa var også meget knyttet til en pædagog som desværre er stoppet og det falder uheldigt sammen emd drænet  Hun kommer heldigvis og spiser hos os på torsdag. Hader når folk stopper...de forstår dt jo ikke. -flytter hun langt væk?

Er det andet tøj også 92?

ja synes bare at det altid er flere ting på en gang , men det er vel deet er er hådt ved at have børn.

ja hun flytter til KBH og vi har jo travlt til dgl. med jobs der ligger langt væk, weekend arb. hver 2 weekend for mig osv.

Ja og så efter nytår skal hun til at sove indenfor på madras sammen med et par stykker andre, fordi der er regler for at når de er 2 år må de ikke sove ude/ i barnevogn længere. jeg sagde at det var jeg ligeglad med og kunne skrive under på at det måtte de godt, men det siger kommunen at sådan er det. GRRRRRRR, men du kender nok reglen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.