GitteLucas skriver:
Hej,
Vores søn (21mdr) er begyndt at vågne mange gang om natten og bede om vand. Dog ikke hver nat, men ofte. Og det er selvfølgelig okay, men synes også der en grænse! Han kan vågne hver halve time og hvis han ikke får noget, så skriger han og er dybt ulykkelig i lang tid... Hvor det eneste der hjælper er at give ham vandet eller sidde og synge ham i søvn (Og man kommer desværre ofte til at gøre en af delene, når klokken er mange og man er træt og alene med sønnen fordi ens mand endnu en gang er på øvelse
)...
Prøvede at indføre at han fik vand lige inden godnathistorie, hvor jeg fortalte ham at det var det sidste for i dag og det fungerede også i små 14 dage.
Nogen som har oplevet det sammen med deres barn/børn - Og hvad gjorde i?
Er det for meget at sætte en grænse eller skal jeg lade ham få vand HVER gang han vil have det? (Han får selvfølgelig som han vil om dagen
).
Fortsat god aften 
Når han får vand om natten, sætter det jo gang i maven - og så tror jeg måske, det kan blive en ond cirkel, hvor han beder om mere vand, fordi maven arbejder, men hvis han så får vand, arbejder maven jo igen.
Giver det mening for dig?
Jeg har samme problem med Anton på 16 måneder og jeg har lige snakket med SP´en, som fortalte mig ovenstående.
Anmeld