Vil hele tiden have vand...? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

Frøken Sørensen

Maja88 skriver:

hmm jo det ville jeg mene.. men er da værd  at få undersøgt...

hmm ellers er mit bud at det er tryghed han søger.. han mangler måske sin far. han er efterhåndfen så gammel at han bemærker han ikke er det

Ja der er selvfølgelig nætter, hvor jeg tydeligt kan mærke det er tryghed... Især hvis hans far har været væk mange dage...

Men er lidt forvirret efterhånden... da jeg simpelthen bare ikke kan finde ud af om det bare er tryghed eller om der virkelig er noget der trykker på

Lægen får lige et opkald i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

1000Ben

GitteLucas skriver:

Tak for dit svar

De sidste par dage her, har han også fået når han ville... Men når man skal op 10 gange om natten, så er man dælme træt dagen efter og det er han også! Og når det så er flere dage i træk!

Han har altid drukket meget, men synes ikke det er så slemt om dagen...

Men havde også overvejet at ringe til lægen i morgen og lige fået tjekket ham... det skader jo ikke...

10 gange, hold da ferie. Ja ring til lægen imorgen, for enten er der noget galt med ham ellers er det en rigtig skidt vane som jo skal stoppes på en god måde (hvad end så det er, he he) Det er jo helt uholdbart for både dig og ham. Puha, nu får du altså lige en for det lyder da super hårdt 

Knus

Stefanie 

Anmeld

6. oktober 2011

Frøken Sørensen

Sabrina17 skriver:

Når han er 21 måneder, kan han vel godt have evt. en tudkop stående i hjørnet af sengen eller på en kommode/bord med vand i, ved siden af sengen og så selv drikke i løbet af natten - det ville jeg prøve!

nogle er mere tørstige end andre. jeg kan også vågne flere gange om natten og være tørstig, uden det betyder jeg har sukkersyge eller div. Men hvis det bekymrer dig, så tag en tur til lægen, som en anden også har foreslået.. det skader aldrig og hellere være på den sikre side

Årh ja... en tudkop er da et forsøg værd  For en alm. kop fungere ikke... de nætter hvor jeg har glemt koppen, har han som regl fumlet rundt med den og så er han eller sengen blevet våd...

Anmeld

1. december 2011

Lindalena

Men altså, det er jo som at hører mig selv!!

Jeg har tvillinger på 21 mdr og de vågner på skift, hele natten, jeg er ved at blive skør!! Jeg tror ikke på den med med sukkersyge men tror det bare er en dårlig vane, som sutten og det er noget med at tage en beslutning om, at vi ikke drikker eller spiser om natten.. De drikker rigtig meget inden de skal i seng og ja vågner 2 til 10 gange i løbet af natten og hvis ikke der falder vand af, er der ballade - har prøvet det ;-) Hmmm, hvis du finder en løsning så skriv endelig ;-)

Anmeld

2. december 2011

K&S

GitteLucas skriver:

Hej,

Vores søn (21mdr) er begyndt at vågne mange gang om natten og bede om vand. Dog ikke hver nat, men ofte. Og det er selvfølgelig okay, men synes også der en grænse! Han kan vågne hver halve time og hvis han ikke får noget, så skriger han og er dybt ulykkelig i lang tid... Hvor det eneste der hjælper er at give ham vandet eller sidde og synge ham i søvn (Og man kommer desværre ofte til at gøre en af delene, når klokken er mange og man er træt og alene med sønnen fordi ens mand endnu en gang er på øvelse)...

Prøvede at indføre at han fik vand lige inden godnathistorie, hvor jeg fortalte ham at det var det sidste for i dag og det fungerede også i små 14 dage.

Nogen som har oplevet det sammen med deres barn/børn - Og hvad gjorde i?

Er det for meget at sætte en grænse eller skal jeg lade ham få vand HVER gang han vil have det? (Han får selvfølgelig som han vil om dagen).

Fortsat god aften

Når han får vand om natten, sætter det jo gang i maven - og så tror jeg måske, det kan blive en ond cirkel, hvor han beder om mere vand, fordi maven arbejder, men hvis han så får vand, arbejder maven jo igen.

Giver det mening for dig?

Jeg har samme problem med Anton på 16 måneder og jeg har lige snakket med SP´en, som fortalte mig ovenstående.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.