GitteLucas skriver:

Hej,
Vores søn (21mdr) er begyndt at vågne mange gang om natten og bede om vand. Dog ikke hver nat, men ofte. Og det er selvfølgelig okay, men synes også der en grænse! Han kan vågne hver halve time og hvis han ikke får noget, så skriger han og er dybt ulykkelig i lang tid... Hvor det eneste der hjælper er at give ham vandet eller sidde og synge ham i søvn (Og man kommer desværre ofte til at gøre en af delene, når klokken er mange og man er træt og alene med sønnen fordi ens mand endnu en gang er på øvelse
)...
Prøvede at indføre at han fik vand lige inden godnathistorie, hvor jeg fortalte ham at det var det sidste for i dag og det fungerede også i små 14 dage.
Nogen som har oplevet det sammen med deres barn/børn - Og hvad gjorde i?
Er det for meget at sætte en grænse eller skal jeg lade ham få vand HVER gang han vil have det? (Han får selvfølgelig som han vil om dagen
).
Fortsat god aften 
Umiddelbart tænker jeg at der jo normalt er grunde til at børn bliver meget tørstige (bla sukkersyge som er på vej) Jeg ved også at det kan symptomer på andre ting, så tænker måske at du skal en tur til lægen. Er det også om dagen?
Jeg ville give mit barn vand, måske have et glas stående ved sengen så han måske selv kan?? Eller at du i det mindste ikke skal til at finde vand frem hver gang, men bare kan gå ind til ham og give ham det?
Vi kender jo alle følelsen af at være tørstig og det er jo aldrig rart.
Hvis lægen ikke kan finde noget KAN det jo også være at det er ved at blive en rigtig skidt vane, men det ville jeg, hvis jeg var dig, ikke bare gå ud fra og nægte ham vand (ikke at jeg siger at det er det du gør, he he)
Mange knus
Stefanie 
Anmeld