Hej
Vi regner jo med at gå igang med babyprojekt til efteråret, og har i den anledning også talt om hvad der skal købes ind af nyt. Jeg har jo en datter på 5 år. Hendes barnevogn er så godt som ubrugt så den vil være fin til ude. Jeg har nu en lille peugeot 107, og der kan en Brio Sport IKKE være bag i, så vi skal ud og have sådan en lille bugaboo cameleon.
Derudover så vil vi også have nyt autosæde til den lille ny. Da min datter var spæd lå hun med liftnet (ja det skulle man altså den gang) og stoler ikke på at det (til den tid 6,5 år) gamle autosæde lever op til kravene om sikkerhed for nyfødte længere. Så der skal vi også have ny, og kan jo så i den forbindelse købe et der matcher stellet på bugaboo´en så det kan sættes på der. Smart!
Da der kun vil være 2,5 år mellem dine børn, kan jeg forestille mig at sikkerhedskrav til autostolene/barnevogne stadig er ens, men tjek det evt. ud!! Det er det ene sted det ikke er godt at spare
Jeg regner med at bruge min leandervugge, baby bjørn skråstol/bæresele, handysitt, lamaze aktivitetstæppe og legesager, og baby-basis tøj igen.
Min kæreste har 3 søstre og ingen har kærester- ergo baby på trapperne. Derfor tror jeg at vi vil få enorme mængder af gaver og lign. så er ikke så nervøs mht at vi kommer til at mangle følelsen af at få nyt. De giver i forvejen mit barn masser af ting, så når det bliver en helt lille ny, som de jo selv er "ægte" i familie med, så tror jeg de går helt amok, he he!! De er sådan nogle dejlige mennesker, der har taget så pænt imod min datter og jeg!! (nå, sidespring...

)
En ting jeg vil have nyt af er graviditets tøj. Der for nu 5,5 år siden, kunne man IKKE få graviditetstøj af samme kvalitet/pris som nu. Alt lignede bare noget fra et overskudslager i Rusland... Ihhh hvor så jeg frygtelig ud, he he!!! Købte næsten ikke noget, da alt enten var mega grimt, eller MEGA dyrt, så havde de to samme sæt tøj på på skift hele graviditeten!!! Kan se, at man heldigvis kan få meget fint til almindelig pris nu!!!!