Udstyr til nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2009

Balderson

Nadi skriver:

Min mand og jeg tænker på at få barn nummer to og så kom jeg til at tænke på hvad vi skulle ud og have anskaffet os. Og det eneste jeg kan komme i tanke om er en autostol, for vi har jo alt andet!
Er det mig der er naiv eller skal vi bruge meget mere

-Nadia

Når vi får nr 2 hertil efteråret, så er vores den store 13 mdr. og de ting vi har valgt at købe ekstra er en tvilling klapvogn, tremmeseng og madras og hvis det så bliver en pige, så skal vi selvfølgelig ud og have lidt tøj...

Men vi har valgt at sige at alt hvad der kan genbruges af tøj fra den store bliver brugt.. Det har vi valgt fordi han sprang over str. 50-56 og næsten også 62, så alt i de størrelser er ikke brugt.. Og nu hvor han er 6 mdr. så er vi oppe i en str. 74-80, så der er meget han kun har haft på 1 gang...

Og ellers så kommer man jo nok i tanke over hvad man mangler og kan jo købe det løbende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2009

Honningblomst

Nadi skriver:

Så længe tingene fungere så kan jeg ikke se grund til at købe nyt, så vi beholder både barnevogn og klapvogn. Voksi pose har vi, så det skal vi ikke ud og investere i.

Så skal man jo heller ikke....jeg nød at kunne putte en ny baby i en ny lækker vogn og ikke mindst at det var det bedste der kunne fåes...men det er jo hvad man vægter...

Anmeld

30. januar 2009

Nadi

Synes det kommer meget an på, hvor stor aldersforskel der er på børnene.

Jamen hvis det kommer til at gå efter mit hovede så er Oliver 2½ når vi skal have en lille mere
Så regner med at vi alligevel skal til at have nye ting til hans værelse, og så kan den lille jo overtage hans ting.

Men som jeg skrev før så vil mit shoppe-gen meget gerne ud og købe nye ting

Anmeld

2. februar 2009

DK

Hej

Vi regner jo med at gå igang med babyprojekt til efteråret, og har i den anledning også talt om hvad der skal købes ind af nyt. Jeg har jo en datter på 5 år. Hendes barnevogn er så godt som ubrugt så den vil være fin til ude. Jeg har nu en lille peugeot 107, og der kan en Brio Sport IKKE være bag i, så vi skal ud og have sådan en lille bugaboo cameleon.
Derudover så vil vi også have nyt autosæde til den lille ny. Da min datter var spæd lå hun med liftnet (ja det skulle man altså den gang) og stoler ikke på at det (til den tid 6,5 år) gamle autosæde lever op til kravene om sikkerhed for nyfødte længere. Så der skal vi også have ny, og kan jo så i den forbindelse købe et der matcher stellet på bugaboo´en så det kan sættes på der. Smart!

Da der kun vil være 2,5 år mellem dine børn, kan jeg forestille mig at sikkerhedskrav til autostolene/barnevogne stadig er ens, men tjek det evt. ud!! Det er det ene sted det ikke er godt at spare

Jeg regner med at bruge min leandervugge, baby bjørn skråstol/bæresele, handysitt, lamaze aktivitetstæppe og legesager, og baby-basis tøj igen.

Min kæreste har 3 søstre og ingen har kærester- ergo baby på trapperne. Derfor tror jeg at vi vil få enorme mængder af gaver og lign. så er ikke så nervøs mht at vi kommer til at mangle følelsen af at få nyt. De giver i forvejen mit barn masser af ting, så når det bliver en helt lille ny, som de jo selv er "ægte" i familie med, så tror jeg de går helt amok, he he!! De er sådan nogle dejlige mennesker, der har taget så pænt imod min datter og jeg!! (nå, sidespring...)

En ting jeg vil have nyt af er graviditets tøj. Der for nu 5,5 år siden, kunne man IKKE få graviditetstøj af samme kvalitet/pris som nu. Alt lignede bare noget fra et overskudslager i Rusland... Ihhh hvor så jeg frygtelig ud, he he!!! Købte næsten ikke noget, da alt enten var mega grimt, eller MEGA dyrt, så havde de to samme sæt tøj på på skift hele graviditeten!!! Kan se, at man heldigvis kan få meget fint til almindelig pris nu!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.