Udstyr til nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.909 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. januar 2009

Nadi

Min mand og jeg tænker på at få barn nummer to og så kom jeg til at tænke på hvad vi skulle ud og have anskaffet os. Og det eneste jeg kan komme i tanke om er en autostol, for vi har jo alt andet!
Er det mig der er naiv eller skal vi bruge meget mere

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2009

Pia.

Min mand og jeg tænker på at få barn nummer to og så kom jeg til at tænke på hvad vi skulle ud og have anskaffet os. Og det eneste jeg kan komme i tanke om er en autostol, for vi har jo alt andet!
Er det mig der er naiv eller skal vi bruge meget mere

-Nadia

Altså hvis I også får en dreng anden gang kan I jo lade den næste arve tøjet, men får i der imod en pige, så er der nok der skal handles ind...

Nu ved jeg ikke med dig, men jeg ville gerne have nyt - alle tre gange ... men det er jo op til den enkle... Hvis det gamle ikke fejler noget så kan man jo sagtens bruge det igen...

Knus Pia...

Anmeld

30. januar 2009

Christinahr

Jeg sidder lidt i samme situation, jeg synes der er alt for lidt jeg skal sørge for

Men ja hvis man har gemt det hele, så det jo det

Anmeld

30. januar 2009

fam.4xc

en lille smule måske

Det kommer jo også lidt an på om I får samme køn som nummer 1... ellers skal der jo nyt tøj, sengetøj osv til..

Selvom vi har 2 piger synes jeg alligevel jeg blev overrasket over hvor meget vi købte - men det er jo også fordi man gerne vil ha lidt nyt... men helt klart en besparelse på barnevogn og klapvogn... tilgengæld måtte vi invistere i en dobbelt klapvogn hvor begge piger ku sidde da storesøs hn lige var 2 1/2 da lille søs kom til....
Men den har vi solgt igen til en god pris

Anmeld

30. januar 2009

Honningblomst

Det kommer jo an på jer selv....hvilke behov I har og om I gerne vil have nyt?

Jeg har alle tre gange ville have ny barnevogn og klapvogn og har købt det....ellers havde jeg alt det ande, købte dog en voksi til nummer to og slynge til nummer tre...

Knus..,

Anmeld

30. januar 2009

Nadi

PiaR skriver:

Altså hvis I også får en dreng anden gang kan I jo lade den næste arve tøjet, men får i der imod en pige, så er der nok der skal handles ind...

Nu ved jeg ikke med dig, men jeg ville gerne have nyt - alle tre gange ... men det er jo op til den enkle... Hvis det gamle ikke fejler noget så kan man jo sagtens bruge det igen...

Knus Pia...

Min søn har en kusine fra jan 2007 og alt hendes tøj arver vi. Jeg kan godt overleve at tøjet har værte brugt før så det er ikke noget problem. Selvfølgelig så skal de ikke være nusset og forvasket, men synes ikke rigtig at man kan se at tøjet har været brugt som sådan.
Så det er jo meget heldigt

Anmeld

30. januar 2009

Nadi

Christinahr skriver:

Jeg sidder lidt i samme situation, jeg synes der er alt for lidt jeg skal sørge for

Men ja hvis man har gemt det hele, så det jo det

Synes nemlig også der er alt for lidt vi skal ud og købe, det er ikke godt for mit shoppe-gen

Anmeld

30. januar 2009

Pia.

Nadi skriver:

Min søn har en kusine fra jan 2007 og alt hendes tøj arver vi. Jeg kan godt overleve at tøjet har værte brugt før så det er ikke noget problem. Selvfølgelig så skal de ikke være nusset og forvasket, men synes ikke rigtig at man kan se at tøjet har været brugt som sådan.
Så det er jo meget heldigt

Ja det ville jo være alletiders hvis man har den mulighed - Knus Pia.

Anmeld

30. januar 2009

Nadi

Det kommer jo an på jer selv....hvilke behov I har og om I gerne vil have nyt?

Så længe tingene fungere så kan jeg ikke se grund til at købe nyt, så vi beholder både barnevogn og klapvogn. Voksi pose har vi, så det skal vi ikke ud og investere i.

Anmeld

30. januar 2009

Anja

Synes det kommer meget an på, hvor stor aldersforskel der er på børnene.

Da vi skulle have Esther var Elias jo kun 15½ mdr, så vi har købt en ekstra barnevogn (bare en billig en til at stå ude at sove i), en tvillingevogn fra Emmaljunga og møbler til Esthers værelse incl tremmeseng, for Elias er jo ikke færdig med at bruge sin endnu.

Ellers har vi selvfølgelig købt pigetøj, har dog arvet en masse af venner og har også genbrugt noget fra Elias som var i neutrale farver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.