Hjælp til at finde en vinterfrakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Nitz - <3 David

KaLee skriver:

Det er faktisk også der jeg kigger på jakker/frakker i øjeblikket. Synes de er dem som har det bedste udvalg (til prisen) pt.  ;-)

Ja de har rigtig mange der ser fine ud.. jeg købte en billig en til 260 kr.. har så ik fået den endnu.. (bestilte igår) Så er da lidt spændt på hvordan den er..

De har jo også mærkevarer til billige penge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Sofiedk

Nitz - 25+ skriver:

Ja de har rigtig mange der ser fine ud.. jeg købte en billig en til 260 kr.. har så ik fået den endnu.. (bestilte igår) Så er da lidt spændt på hvordan den er..

De har jo også mærkevarer til billige penge..

Er det en graviditetsjakke du har købt? Mangler en jakke maven kan være i til vinter

Anmeld

8. oktober 2011

Nitz - <3 David

Sofiekdk skriver:

Er det en graviditetsjakke du har købt? Mangler en jakke maven kan være i til vinter

Nej det er ikke en disideret "ventejakke" bare sådan en der ser dejlig stor og rummelig ud.. Men jeg har også fået en i Vero Moda, hvor jeg syns der var rigtig god plads i.. Den kostede 600,-
Jeg syns det er rart nok at have to jakker.. (den fik jeg så i fødselsdagsgave)
Jeg kan godt prøve at fine et link til den jeg købte på ellos, hvis det er?

Anmeld

8. oktober 2011

PiaRW

Nelly.com er mit absolut farvoritsted hvad angår jakker/frakker.. Tjek det ud :-)

Anmeld

8. oktober 2011

Siljesmor

Jeg knus-elsker min Danefæ-vinterjakke som jeg købte sidste år  Den er så lækker, varm, flot osv osv. Alt ved den er skønt Koster vist omkring 1500,-

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. oktober 2011

Sofiedk

Nitz - 25+ skriver:

Nej det er ikke en disideret "ventejakke" bare sådan en der ser dejlig stor og rummelig ud.. Men jeg har også fået en i Vero Moda, hvor jeg syns der var rigtig god plads i.. Den kostede 600,-
Jeg syns det er rart nok at have to jakker.. (den fik jeg så i fødselsdagsgave)
Jeg kan godt prøve at fine et link til den jeg købte på ellos, hvis det er?

Vil rigtig gerne se et link Jeg har ingen ide om hvad det er jeg leder efter, bare noget der ikke er alt for dyrt og som fungere fint med en mave under.

Anmeld

9. oktober 2011

Nitz - <3 David

Sofiekdk skriver:

Vil rigtig gerne se et link Jeg har ingen ide om hvad det er jeg leder efter, bare noget der ikke er alt for dyrt og som fungere fint med en mave under.

De har to rigtig billige jakker, der ser rummelige ud.. Men nu ved jeg jo ikke hvad du er ude efter..
Jeg har fundet to:

http://www.ellos.dk/dv/40-Overtoj-Jakker/Pluscolle ction/_/N-g6wZ1z141v2?Nr=280175

http://www.ellos.dk/dv/40-Overtoj-Jakker/jsfn/_/N- g6wZ1z141ho?Nr=281056

Anmeld

9. oktober 2011

Noahmor

Anonym skriver:

Hej de damer,

Jeg har brug for hjælp til at finde en vinterfrakke til mig selv - den skal helst være sort, lang (til midt på låret) og figursyet..

Kom endelig med links til gode sider - prisen betyder ikke noget

Jeg har købt en i magasin fra Bzr, som er ligesom du beskriver. (kunne ikke lige finde et billede af den)

Den koster dog 2500, men du skriver jo at prisen er ligegyldig.  

Anmeld

9. oktober 2011

Käte

Hej de damer,

Jeg har brug for hjælp til at finde en vinterfrakke til mig selv - den skal helst være sort, lang (til midt på låret) og figursyet..

Kom endelig med links til gode sider - prisen betyder ikke noget

Jeg har lige købt den her fra Hummel, den er super lækker.

http://www.sportigan.dk/produkt/hummel-jessy-parka-coat-junior_80478/?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Jeg er str s og kan passe str 16 i børne str så er de gerne billigere men den fås også i voksen str sagde han, den er købt i sportigan til 800kr

Pels kraven kan tages af, og den kan snøres ind både i livet og ved benene.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.