Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej de damer,Jeg har brug for hjælp til at finde en vinterfrakke til mig selv - den skal helst være sort, lang (til midt på låret) og figursyet..Kom endelig med links til gode sider - prisen betyder ikke noget
Hej de damer,Jeg har brug for hjælp til at finde en vinterfrakke til mig selv - den skal helst være sort, lang (til midt på låret) og figursyet..Kom endelig med links til gode sider - prisen betyder ikke noget
Jeg har en graviditetsfrakke der er som du beskriver, men ved ikke om det er sådan en du søger?
Hvad med en danefæ?
Har selv lige købt en ala. det du beskriver.
Lige et billede hentet fra nettet.
Angelspot skriver: Jeg har en graviditetsfrakke der er som du beskriver, men ved ikke om det er sådan en du søger?
Noneother skriver: Hvad med en danefæ? Har selv lige købt en ala. det du beskriver. Lige et billede hentet fra nettet.
Hvad størrelse bruger du? Jeg har samme problem - står uden overtøj til vinter nemlig ;-) Her har prisen dog en betydning, da jeg ikke har et magisk pengetræ ;-)
Nitz - 25+ skriver: Hvis man "tør" købe jakke på nettet, så prøv at kig på ellos.dk .. De har vildt mange jakker, i alle prisklasser.. Men hvis man helst vil prøve før køb så er det jo ikke nemt.. selvom man godt kan bytte hvis det ikke passer..
Hvis man "tør" købe jakke på nettet, så prøv at kig på ellos.dk .. De har vildt mange jakker, i alle prisklasser.. Men hvis man helst vil prøve før køb så er det jo ikke nemt.. selvom man godt kan bytte hvis det ikke passer..
Det er faktisk også der jeg kigger på jakker/frakker i øjeblikket. Synes de er dem som har det bedste udvalg (til prisen) pt. ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128