Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: Årh hun smiler
Årh hun smiler
Ja hun gør så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
banditten2011 skriver: Flot Mave Og lækre billeder af lille pigen
Flot Mave
Og lækre billeder af lille pigen
Tak
Nessie skriver: Flot mave, og sød baby
Flot mave, og sød baby
Tusind tak
Mulleunge skriver: så begynder maven virkelig at forme sig (; sikke dejligt, dejligt du er sluppet for stræk mærker indtil videre .. Jeg skal sættes i gang fredag og jeg har først fået lidt nu ! øv ..
så begynder maven virkelig at forme sig (; sikke dejligt, dejligt du er sluppet for stræk mærker indtil videre .. Jeg skal sættes i gang fredag og jeg har først fået lidt nu ! øv ..
Kæresten har jo også lovet mig at jeg ikke får nogen
Øv - men hvor er det vildt at du snart får din guldklump, og at man på den måde har dato på det
Rigtig flot mave! Og så tænker man, udover babyen, hvor sidder de ekstra 10 kg så?
Hun ser så sød ud den lille "tyksak" :-) . Hellere at hun trives lidt for godt, end at hun er for lille
Krussedulle skriver: En smuk babyhule til en smuk lille babypige
En smuk babyhule til en smuk lille babypige
Awh hvor er du sød tak
BigBabyWish skriver: Det er da en rigtig flot mave og sikke en lækker pige som hygger sig derinde ...
Det er da en rigtig flot mave og sikke en lækker pige som hygger sig derinde ...
Så smuk mave, den sidder bare rigtig flot
Ditte_Marie skriver: Kæresten har jo også lovet mig at jeg ikke får nogen Øv - men hvor er det vildt at du snart får din guldklump, og at man på den måde har dato på det
Mulleunge skriver: Jaaa glæder mig meget (;
Jaaa glæder mig meget (;
Det kan jeg godt forstå!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128