29+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.369 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

lilledittemor

Så blev det 30. uge..

Maven er ved at være lidt i vejen og den er ret tung - jeg har det sidste stykke tid været plaget af åreknuder i lysken, som er ret smertefulde. + smerter i ryggen og lænden.

Det er også underligt at se at maven former sig efter hvordan hun ligger derinde

Selvom at hun er en MEGET aktiv lille en, så har vi også fået af vide at hun er en lille tyksak <3 hun er "ni dage for tyk". Til scanningen i fredags blev hun vejet til 1465 gram, og hun behøvede kun at veje lige under 1300gram

Men det er så heldigvis med til at mors vægt siger ca. +10kg  Det er sgu lidt svært at tackle det, når man altid har kæmpet med vægten og KONSTANT har lyst til næsten alt mad. Men det må jeg jo tage mig af efter fødslen. Hun er helt perfekt og har det godt - det er det vigtigste <3

Stadig ingen stærkmærker

I får også lige et par billeder fra scanningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Chalala85

Smuk mavse og smuk lille pige

Anmeld

6. oktober 2011

banditten2011

Ditte_Marie skriver:

Så blev det 30. uge..

Maven er ved at være lidt i vejen og den er ret tung - jeg har det sidste stykke tid været plaget af åreknuder i lysken, som er ret smertefulde. + smerter i ryggen og lænden.

Det er også underligt at se at maven former sig efter hvordan hun ligger derinde

Selvom at hun er en MEGET aktiv lille en, så har vi også fået af vide at hun er en lille tyksak <3 hun er "ni dage for tyk". Til scanningen i fredags blev hun vejet til 1465 gram, og hun behøvede kun at veje lige under 1300gram

Men det er så heldigvis med til at mors vægt siger ca. +10kg  Det er sgu lidt svært at tackle det, når man altid har kæmpet med vægten og KONSTANT har lyst til næsten alt mad. Men det må jeg jo tage mig af efter fødslen. Hun er helt perfekt og har det godt - det er det vigtigste <3

Stadig ingen stærkmærker

Flot Mave

Og lækre billeder af lille pigen

Anmeld

6. oktober 2011

Laulund87

Årh hun smiler

Anmeld

7. oktober 2011

Nessie

Flot mave, og sød baby

Anmeld

10. oktober 2011

Mauser.

så begynder maven virkelig at forme sig (; sikke dejligt, dejligt du er sluppet for stræk mærker indtil videre .. Jeg skal sættes i gang fredag og jeg har først fået lidt nu ! øv ..

Anmeld

10. oktober 2011

Krussedulle

En smuk babyhule til en smuk lille babypige

Anmeld

10. oktober 2011

Filippa & Liva

Det er da en rigtig flot mave og sikke en lækker pige som hygger sig derinde ...

Anmeld

10. oktober 2011

Miss Church

Ditte_Marie skriver:

Så blev det 30. uge..

Stadig ingen stærkmærker

Rigtig fin mave Hvor bliver det spændende for jer at få hende ud

Anmeld

11. oktober 2011

lilledittemor

Chalala85 skriver:

Smuk mavse og smuk lille pige

Tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.