Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så blev det 30. uge..
Maven er ved at være lidt i vejen og den er ret tung - jeg har det sidste stykke tid været plaget af åreknuder i lysken, som er ret smertefulde. + smerter i ryggen og lænden.
Det er også underligt at se at maven former sig efter hvordan hun ligger derinde
Selvom at hun er en MEGET aktiv lille en, så har vi også fået af vide at hun er en lille tyksak <3 hun er "ni dage for tyk". Til scanningen i fredags blev hun vejet til 1465 gram, og hun behøvede kun at veje lige under 1300gram
Men det er så heldigvis med til at mors vægt siger ca. +10kg Det er sgu lidt svært at tackle det, når man altid har kæmpet med vægten og KONSTANT har lyst til næsten alt mad. Men det må jeg jo tage mig af efter fødslen. Hun er helt perfekt og har det godt - det er det vigtigste <3
Stadig ingen stærkmærker
I får også lige et par billeder fra scanningen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smuk mavse og smuk lille pige
Ditte_Marie skriver: Så blev det 30. uge.. Maven er ved at være lidt i vejen og den er ret tung - jeg har det sidste stykke tid været plaget af åreknuder i lysken, som er ret smertefulde. + smerter i ryggen og lænden. Det er også underligt at se at maven former sig efter hvordan hun ligger derinde Selvom at hun er en MEGET aktiv lille en, så har vi også fået af vide at hun er en lille tyksak <3 hun er "ni dage for tyk". Til scanningen i fredags blev hun vejet til 1465 gram, og hun behøvede kun at veje lige under 1300gram Men det er så heldigvis med til at mors vægt siger ca. +10kg Det er sgu lidt svært at tackle det, når man altid har kæmpet med vægten og KONSTANT har lyst til næsten alt mad. Men det må jeg jo tage mig af efter fødslen. Hun er helt perfekt og har det godt - det er det vigtigste <3 Stadig ingen stærkmærker I får også lige et par billeder fra scanningen
Flot Mave
Og lækre billeder af lille pigen
Årh hun smiler
Flot mave, og sød baby
Det er da en rigtig flot mave og sikke en lækker pige som hygger sig derinde ...
Rigtig fin mave Hvor bliver det spændende for jer at få hende ud
Chalala85 skriver: Smuk mavse og smuk lille pige
Tak søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128