Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stand: Det har aldrig været brugt, stadig med mærke!Farve: Flot Pink!Str: 74 og dem som kender mærket, ved nok det er lidt stort i detPris: BYD (nypris 300,-)
SE OGSÅ MINE ANDRE ANNONCER
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou87 skriver: Stand: Det har aldrig været brugt, stadig med mærke!Farve: Flot Pink!Str: 74 og dem som kender mærket, ved nok det er lidt stort i detPris: BYD (nypris 300,-) SE OGSÅ MINE ANDRE ANNONCER
175 inkl?
butterflyPhoto skriver: 175 inkl?
Kan jeg lokke dig op til 200 inkl ? Så er det en deal Det koster nemlig 30 kr at sende og ville gerne ha lidt over halv pris bare for det
Lou87 skriver: Kan jeg lokke dig op til 200 inkl ? Så er det en deal Det koster nemlig 30 kr at sende og ville gerne ha lidt over halv pris bare for det
holder fast i de 175,- da pengene ikke er de helt store herhjemme lige nu
butterflyPhoto skriver: holder fast i de 175,- da pengene ikke er de helt store herhjemme lige nu
Oki - jeg tænker lige over det..Du er self velkommen til og trække dit bud Jeg ska bare til tøj bazar d. 30 okt så jeg vil helst ha mest for det. Og der er der jo ikk indblandet porto.
Malonde1985 skriver: Vildt flot farve :-))
Vildt flot farve :-))
Hov Havde slet ikk set din kommentar..tak synes jeg også den er, men glemt desværre hun havde det så fik købt andet jeg klippede mærket af på..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128