Sikke en nød at knække (kærestens fødselsdagsgave) Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

Happiness

Nå han sov videre... De her spil nævner kæresten:

Modern Warfare 3 og

battlefield 3

Men de kommer først slut i den her måned..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

MaybeBaby

Happiness skriver:

Nå han sov videre... De her spil nævner kæresten:

Modern Warfare 3 og

battlefield 3

Men de kommer først slut i den her måned..

Det er battlefield han får tilsendt. Må lige tjekke med ham mht modern warfare.

Anmeld

7. oktober 2011

Nessie

Fandt du ud af noget til manden?

Min er mega-besværlig, ønsker sig ingenting og mangler ingenting  Det er altså ikke nemt at købe gave til sådan én.

Næste år bliver han 40, og vil jo gerne gøre lidt ekstra ud af det, men det er jo altså ikke nemt, når manden bare siger at det eneste han mangler er en god spade

Anmeld

7. oktober 2011

MaybeBaby

Nessie skriver:

Fandt du ud af noget til manden?

Min er mega-besværlig, ønsker sig ingenting og mangler ingenting  Det er altså ikke nemt at købe gave til sådan én.

Næste år bliver han 40, og vil jo gerne gøre lidt ekstra ud af det, men det er jo altså ikke nemt, når manden bare siger at det eneste han mangler er en god spade

Ja, som morgengave har han fået det næsten obligatoriske "verdens sejeste far" krus og en stjerne nøglering med "far" på samt et sødt brev fra Tristan. Når han kommer hjem venter der ham et pokerspil og så må vi finde noget, når vi skal til Herning senere. Er bare glad for at jeg har fundet lidt og kan SNILDT sætte mig ind i det med din mand! Hvad med oplevelser? En tur i en luftballon?

Anmeld

7. oktober 2011

Nessie

MaybeBaby skriver:

Ja, som morgengave har han fået det næsten obligatoriske "verdens sejeste far" krus og en stjerne nøglering med "far" på samt et sødt brev fra Tristan. Når han kommer hjem venter der ham et pokerspil og så må vi finde noget, når vi skal til Herning senere. Er bare glad for at jeg har fundet lidt og kan SNILDT sætte mig ind i det med din mand! Hvad med oplevelser? En tur i en luftballon?

Hvor sødt Gætter på at han blev glad

Jeg har også tænkt lidt på noget oplevelses noget. Måske noget med en tur i en F16 simulator eller en tur i en hurtig bil.
Har heldigvis helt til Maj måned at finde på noget i

Anmeld

7. oktober 2011

MaybeBaby

Nessie skriver:

Hvor sødt Gætter på at han blev glad

Jeg har også tænkt lidt på noget oplevelses noget. Måske noget med en tur i en F16 simulator eller en tur i en hurtig bil.
Har heldigvis helt til Maj måned at finde på noget i

Ja, han tog straks nøgleringen i brug, og han vidste slet ikke, at han faktisk ønskede sig et pokersæt så indtil videre er det 2 ud af 2 glæder mig til at se, hvad jeg finder på, når vi er i Herning

Anmeld

7. oktober 2011

Nessie

MaybeBaby skriver:

Ja, han tog straks nøgleringen i brug, og han vidste slet ikke, at han faktisk ønskede sig et pokersæt så indtil videre er det 2 ud af 2 glæder mig til at se, hvad jeg finder på, når vi er i Herning

Ha ha, så var det da godt at du kunne give ham det Måske han håber på et spil strippoker på et tidspunkt

God tur til Herning, det er altid skønt at gå og flashe barnevognen og den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.