Ja, jeg plejer altid at være god til at finde på ting til kæresten, som der ikke lige står på hans ønskeseddel... Så han rigtig bliver overrasket. Har fx givet ham en fatboy, ps3 move, osv osv. Men nu fødte jeg for mindre end 3 uger siden og på hans ønskeseddel (som han først skrev i weekenden) er der mest af alt værktøj og en cykel. Vil så gerne give ham noget mere spændende... PLUS at nu vil jeg jo også gerne købe noget fra hans søn til far

Nødden, der skal knækkes, er, at der er en del, han hader at få: tøj, han kan ikke tåle parfume og har en masse gode deo'er, han har mange gange fået gavekort til massage og fodbeh. Og han har et gavekort til at skulle køre på en racerbane i en hurtig bil. Så hvad skal jeg give ham? Gerne omkring 1000 og måske en gave på 500 fra sønnen. Er helt lost og han har fødselsdag i morgen! Worst case scenario er at jeg intet finder... Så tager vi til en storby i morgen, hvor jeg kan få lidt inspiration, og han kan vise mig, hvad han ellers kunne tænke sig. Han kan jo godt forstå, at jeg ikke lige selv med en nyfødt kører i 45 min for at handle gave til ham. Men så får han ikke engang en morgengave som han plejer. Ideer, de damer?!?!? Undskyld rodet. Skriver fra Tlf. P.s han er computer/bil/og nu Xbox nørd, men alt er jo billigere på nettet og det kan ikke nå at komme.
Anmeld