Sikke en nød at knække (kærestens fødselsdagsgave) Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.777 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

MaybeBaby

Ja, jeg plejer altid at være god til at finde på ting til kæresten, som der ikke lige står på hans ønskeseddel... Så han rigtig bliver overrasket. Har fx givet ham en fatboy, ps3 move, osv osv. Men nu fødte jeg for mindre end 3 uger siden og på hans ønskeseddel (som han først skrev i weekenden) er der mest af alt værktøj og en cykel. Vil så gerne give ham noget mere spændende... PLUS at nu vil jeg jo også gerne købe noget fra hans søn til far Nødden, der skal knækkes, er, at der er en del, han hader at få: tøj, han kan ikke tåle parfume og har en masse gode deo'er, han har mange gange fået gavekort til massage og fodbeh. Og han har et gavekort til at skulle køre på en racerbane i en hurtig bil. Så hvad skal jeg give ham? Gerne omkring 1000 og måske en gave på 500 fra sønnen. Er helt lost og han har fødselsdag i morgen! Worst case scenario er at jeg intet finder... Så tager vi til en storby i morgen, hvor jeg kan få lidt inspiration, og han kan vise mig, hvad han ellers kunne tænke sig. Han kan jo godt forstå, at jeg ikke lige selv med en nyfødt kører i 45 min for at handle gave til ham. Men så får han ikke engang en morgengave som han plejer. Ideer, de damer?!?!? Undskyld rodet. Skriver fra Tlf. P.s han er computer/bil/og nu Xbox nørd, men alt er jo billigere på nettet og det kan ikke nå at komme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Happiness

Hvad med Fifa12 ? Det står på min kærestes liste Nu er du lidt sent ude, ellers ville jeg foreslå et billede af jeres søn på et lærred

Anmeld

6. oktober 2011

Happiness

Elektronisk p-skive?

Anmeld

6. oktober 2011

MaybeBaby

Happiness skriver:

Elektronisk p-skive?

Har tidligere prøvet med elektronisk p-skive. Han synes, de er grimme. Og han er (måske heldigvis) ikke fodboldfan. Heller ikke som spil. Og det spil han ser mest frem til, har han bestilt, så det kommer hjem til os på udgivelsesdagen. Han er mere til bil og soldater/skyde/bang bang spil. Men mange tak for svar... Du fortsætter bare

Anmeld

6. oktober 2011

Happiness

MaybeBaby skriver:

Har tidligere prøvet med elektronisk p-skive. Han synes, de er grimme. Og han er (måske heldigvis) ikke fodboldfan. Heller ikke som spil. Og det spil han ser mest frem til, har han bestilt, så det kommer hjem til os på udgivelsesdagen. Han er mere til bil og soldater/skyde/bang bang spil. Men mange tak for svar... Du fortsætter bare

Hmm...

Hvad med en ekstern hardisk? Eller sådan en disk man kan ligge film på, og så sætte den til tv'et. Vi har en, ´hvor der er sat en ektra hardisk til. Og tror vi har 500 film liggende på den. Man kan bare spille dem over på. Og nu kan man jo ogs købe film på nettet. Så er det blevet meget nemmere

Det er smart ihvertfald. Så har den sin egen fjernbetjening. Så man behøver ik lette måsen for at sætte en film på

Anmeld

6. oktober 2011

Happiness

Eller et gavekort til en tur i noget laser-skyde bane? Det tror jeg de fleste mænd ville nyde. At kunne lege lidt igen

Anmeld

6. oktober 2011

Mauser.

Jeg ville gerne hjælpe, men jeg er den VÆRSTE til gaver når det omhandler mænd, ved simpelthen ikke hvad man skal købe til mandfolk ? så kan ik hjælpe dig søde

Anmeld

6. oktober 2011

MaybeBaby

Happiness skriver:

Hmm...

Hvad med en ekstern hardisk? Eller sådan en disk man kan ligge film på, og så sætte den til tv'et. Vi har en, ´hvor der er sat en ektra hardisk til. Og tror vi har 500 film liggende på den. Man kan bare spille dem over på. Og nu kan man jo ogs købe film på nettet. Så er det blevet meget nemmere

Det er smart ihvertfald. Så har den sin egen fjernbetjening. Så man behøver ik lette måsen for at sætte en film på

Hvor er du sød og i den fuldstændige rigtige tankegang. Vi har bare sådan en... Ja, vi har faktisk to! :-O hvad har I ellers?

Anmeld

6. oktober 2011

MaybeBaby

Happiness skriver:

Eller et gavekort til en tur i noget laser-skyde bane? Det tror jeg de fleste mænd ville nyde. At kunne lege lidt igen

Bum bum bum... Må lige finde ud af, om vi har noget i nærheden og hvad sådan en time eller to koster. Måske for 10 "mænner" eller lign dét vil jeg lige tjekke har også tænkt fra sønnen en aften med god mad med en af gutterne og biobilleter

Anmeld

6. oktober 2011

MaybeBaby

Mulleunge skriver:

Jeg ville gerne hjælpe, men jeg er den VÆRSTE til gaver når det omhandler mænd, ved simpelthen ikke hvad man skal købe til mandfolk ? så kan ik hjælpe dig søde

Men det ér altså tanken der tæller, så tak for kommentaren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.