kramper/sammentrækninger i "røret"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

Mauser.

anetteb skriver:

Første gang jeg mærkede det var det sammen med plukkeveer, men synes ikke jeg havde nogen igår aftes da de her krampe ting var her. men det er sikkert nok plukkeveer, synes bare min mave plejer at være stenhård når det er.

Maven bliver hård ved plukveer, men det er helt sikkert normalt søde kroppen forbereder sig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Anette&Sophia

Mulleunge skriver:

Maven bliver hård ved plukveer, men det er helt sikkert normalt søde kroppen forbereder sig ..

Tænker også at det var noget i den stil, synes bare det føltes mega mærkeligt hehe

Anmeld

6. oktober 2011

Mauser.

anetteb skriver:

Tænker også at det var noget i den stil, synes bare det føltes mega mærkeligt hehe

Jamen var det i selve skeden eller hvordan ??

Anmeld

6. oktober 2011

Dianaaa

anetteb skriver:

ja, men ih hvor ville jeg ønske at jeg kunne komme ned og ligge i det, eller bare have noget varmt på lænden. mmmh.
jeg elsker simpelthen at ligge med en varmepude på lænden om aftenen, når det er den er helt smadret efter en hård dag. Der findes næsten ikke noget bedre

jeg håber da så at du kan få lov til det, men kunne ikke se hvad der skulle komme i vejen for det

de har faktisk også sådan nogen varmeposer, det var rigtigt rart at have på lænden , eller hvor man nu har ondt

Anmeld

6. oktober 2011

Anette&Sophia

Mulleunge skriver:

Jamen var det i selve skeden eller hvordan ??

ja, eller sådan lidt ligesom et rør mellem maven/livmoderen og selve "musse" ( det hedder min nedre del ) hehe

Anmeld

6. oktober 2011

Anette&Sophia

Dianaaa skriver:

jeg håber da så at du kan få lov til det, men kunne ikke se hvad der skulle komme i vejen for det

de har faktisk også sådan nogen varmeposer, det var rigtigt rart at have på lænden , eller hvor man nu har ondt

heller ikke jeg
- ih hvor lækkert!

Anmeld

6. oktober 2011

Mauser.

anetteb skriver:

ja, eller sådan lidt ligesom et rør mellem maven/livmoderen og selve "musse" ( det hedder min nedre del ) hehe

Åh det har jeg prøvet mange gange .. ingen farer

Anmeld

7. oktober 2011

Anette&Sophia

Mulleunge skriver:

Åh det har jeg prøvet mange gange .. ingen farer

hehe. godt så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.