Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Havde igår nogle kramper/sammentrækninger i undervognen. Det føltes som et rør/ - måske livmoderhalsen, der spændte i nogle sekunder og derefter slappede af. - lidt en spøjs fornemmelse.
nogen der har prøvet noget lignende eller ved hvorfor de kommer?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
slet ingen? :/
gjorde det ondt ? for så tror jeg nok jeg har prøvet noget ala det samme, men det jo svært at vide hvad det er når jeg ikke har mærket det du har mærket - men det er sikkert noget ganske ufarligt og bare din krop der så småt er ved at forberede sig kunne jeg forestille mig, det er jo lige om snart . får du forresten lov til at føde i vand ? er da helt nysgerrig og spændt på dine vejne
Dianaaa skriver: gjorde det ondt ? for så tror jeg nok jeg har prøvet noget ala det samme, men det jo svært at vide hvad det er når jeg ikke har mærket det du har mærket - men det er sikkert noget ganske ufarligt og bare din krop der så småt er ved at forberede sig kunne jeg forestille mig, det er jo lige om snart . får du forresten lov til at føde i vand ? er da helt nysgerrig og spændt på dine vejne
haha. som du dog kan sige det kunne også godt forestille mig at det er kroppens måde at forberede sig på. - Tror først jeg ved noget den dag det hele går igang. JM sagde det kom an på lidt af hvert, men at det sikkert godt kunne lade sig gøre, og hun synes det var en fin tanke jeg havde - specielt også nu hvor jeg har gjort en så stor erfaring med at jeg får det bedre i lænden når jeg er i vand. - men det er egentlig mest fordi jeg er lidt bekymret for mine discusér i det normale fødeleje, men skal ind og snakke med en speciallæge d. 25, og så vil h*n komme med nogle kloge ord
anetteb skriver: haha. som du dog kan sige det kunne også godt forestille mig at det er kroppens måde at forberede sig på. - Tror først jeg ved noget den dag det hele går igang. JM sagde det kom an på lidt af hvert, men at det sikkert godt kunne lade sig gøre, og hun synes det var en fin tanke jeg havde - specielt også nu hvor jeg har gjort en så stor erfaring med at jeg får det bedre i lænden når jeg er i vand. - men det er egentlig mest fordi jeg er lidt bekymret for mine discusér i det normale fødeleje, men skal ind og snakke med en speciallæge d. 25, og så vil h*n komme med nogle kloge ord
okay - ja man ved aldrig hvordan fødslen kommer til at gå før man har født. jeg valgte ikke at have for mange ønsker for så ville jeg ikke blive skuffet, så tog det bare som det kom for mig fungerede det ikke i vand, bortset fra at veerne blev rimelige voldsomme i mit tilfælde, åbnede mig 2 cm på en halv time fra 6 - 8 cm. så jeg kom op i sengen og ligge igen. Jeg troede jeg var så hardcore at jeg kunne komme igenem fødslen uden bedøvelse men jeg måtte sgu gi mig til sidst da. fors*tan da den jordmoder fik skældud. men er så også meget glad for at jeg fik den for han vejede 4310 gram, KÆMPE baby hehe
Dianaaa skriver: okay - ja man ved aldrig hvordan fødslen kommer til at gå før man har født. jeg valgte ikke at have for mange ønsker for så ville jeg ikke blive skuffet, så tog det bare som det kom for mig fungerede det ikke i vand, bortset fra at veerne blev rimelige voldsomme i mit tilfælde, åbnede mig 2 cm på en halv time fra 6 - 8 cm. så jeg kom op i sengen og ligge igen. Jeg troede jeg var så hardcore at jeg kunne komme igenem fødslen uden bedøvelse men jeg måtte sgu gi mig til sidst da. fors*tan da den jordmoder fik skældud. men er så også meget glad for at jeg fik den for han vejede 4310 gram, KÆMPE baby hehe
hold da helt maule! haha. Ved ikke hvad jeg vil når det er. men en ting er sikkert, kan jeg komme i vand og ligge, vil jeg satme derned. mmmh. varmt vand!
anetteb skriver: hold da helt maule! haha. Ved ikke hvad jeg vil når det er. men en ting er sikkert, kan jeg komme i vand og ligge, vil jeg satme derned. mmmh. varmt vand!
det finder du nok ud af, eller det bliver du ihvertfald nødt til for ud skal hun jo kan jeg godt forstå, det varme vand er også super lækkert, for mig gik det bar for stærkt så jeg fik for mange smerter. men det er jo heldigvis forskelligt fra person til person
Mulleunge skriver: Er det ikke plukveer du oplever søde ?? gør de ondt og strammer i ryggen samtidig ??
Er det ikke plukveer du oplever søde ?? gør de ondt og strammer i ryggen samtidig ??
Første gang jeg mærkede det var det sammen med plukkeveer, men synes ikke jeg havde nogen igår aftes da de her krampe ting var her. men det er sikkert nok plukkeveer, synes bare min mave plejer at være stenhård når det er.
Dianaaa skriver: det finder du nok ud af, eller det bliver du ihvertfald nødt til for ud skal hun jo kan jeg godt forstå, det varme vand er også super lækkert, for mig gik det bar for stærkt så jeg fik for mange smerter. men det er jo heldigvis forskelligt fra person til person
ja, men ih hvor ville jeg ønske at jeg kunne komme ned og ligge i det, eller bare have noget varmt på lænden. mmmh. jeg elsker simpelthen at ligge med en varmepude på lænden om aftenen, når det er den er helt smadret efter en hård dag. Der findes næsten ikke noget bedre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128