Frem med mavsen tøser! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Nitz - <3 David

Höör skriver:

Puuuuhhhhhha her siger den 13+ er totalt tudefjæs over det og kan slet ikke have det men når man skal være så inaktiv er det godt nok super svært Men har endelig fået grøntlys i sidste uge for at genoptage fitness træning så regner med at hjælper en del...

men alle de der skide hormoner og en mand der pendler til jylland med jobbet og en kræftsyg morfar og en mor der pludselig er flyttet til spanien for at passe morfar ja puuuha så ramler verden altså lidt også er det ikke alle de sunde opskrifter man har overskud til 

Men jeg regner med at holde den på 15+ I ALT... har desværre også som dig en del væske i kroppen Er super øv og mega irriterende, bukser skal være helt løse om morgenen midt/sidsteftermiddagen sidder de helt stramt  

Det er bare rigtig øv med vand i kroppen.. HELDIGVIS kan man ikke rigtig se det i mit ansigt.. jeg kender flere der har haft så meget vand i kroppen at deres ansigt blev helt oppustet..
det værste ved det er nok når jeg bukker mig ned i knæene.. altså sætter sig på hug, for at samle noget op.. AAAAV hvor snurre og spænder det bare i mine ben.. kan næsten ik komme op igen..
Men det er jo heller ikke sundt at bukke sig ned i ryggen..
Min mor vejede +25 kg en uge før hun fik mig.. Håber godt nok ikke min vægt sniger sig der op.. jeg vejer mig et par gange om ugen, om morgenen. Puha man får et chok når den lige er steget 1,5 kg på 4 dage..
jeg har ikke haft nogle usunde graviditets spise vaner.. men syns godt nok at det er blevet svære og svære at holde de usunde ting fra indkøbskurven Siger til mig selv HVER gang at nu skal det ha en ende..
Lige nu sidder jeg og spiser et stykke Fetaost? sgu hente noget koldt vand i køleskabet.. Og der stod der lige en fetaost og lokkede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

TbCp

Höör skriver:

Puuuuhhhhhha her siger den 13+ er totalt tudefjæs over det og kan slet ikke have det men når man skal være så inaktiv er det godt nok super svært Men har endelig fået grøntlys i sidste uge for at genoptage fitness træning så regner med at hjælper en del...

men alle de der skide hormoner og en mand der pendler til jylland med jobbet og en kræftsyg morfar og en mor der pludselig er flyttet til spanien for at passe morfar ja puuuha så ramler verden altså lidt også er det ikke alle de sunde opskrifter man har overskud til 

Men jeg regner med at holde den på 15+ I ALT... har desværre også som dig en del væske i kroppen Er super øv og mega irriterende, bukser skal være helt løse om morgenen midt/sidsteftermiddagen sidder de helt stramt  

Jeg er på + 12,5kg og nogle uger kortere henne end dig.... Og det bliver nok kun værre nu hvor jeg SKAL holde mig i ro...

Anmeld

10. oktober 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Jeg er på + 12,5kg og nogle uger kortere henne end dig.... Og det bliver nok kun værre nu hvor jeg SKAL holde mig i ro...

Det er også din nr to du sødeste

men må være ærlig og sige at jeg bare tror jeg skal finde mine nosser også kan jeg godt holde det, men kan skisme være svært når man er tudefjæs 24/7 

Anmeld

10. oktober 2011

TbCp

Höör skriver:

Det er også din nr to du sødeste

men må være ærlig og sige at jeg bare tror jeg skal finde mine nosser også kan jeg godt holde det, men kan skisme være svært når man er tudefjæs 24/7 

Hoop men med nr 1 nåede jeg op på +18 kg selvom jeg fødte 5 uger for tidligt jeg ved at jeg skal arbejde hårdt for at få det hele væk efter fødslen, men så må det være sådan! Væk skal det i hvert fald

Anmeld

10. oktober 2011

TbCp

TbCp skriver:

Hoop men med nr 1 nåede jeg op på +18 kg selvom jeg fødte 5 uger for tidligt jeg ved at jeg skal arbejde hårdt for at få det hele væk efter fødslen, men så må det være sådan! Væk skal det i hvert fald

Øhhm hoop skulle være jo jo elsker min autocorrect på telefonen

Anmeld

10. oktober 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

der kan man bare se

Men nu er du jo også obs på det så mon ikke det også hjælper??

Så længe de små har det godt er det jo det vigtigste.. selvom jeg allerede nu glæder mig til min 30 mins træning imorgen tidlig  

Anmeld

13. oktober 2011

Louiiiise

Ja, jeg er lidt langsom. Har utrolig svært ved at se mig selv med denne mave og bare tanken om at jeg skal være tykkere endnu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. oktober 2011

Nitz - <3 David

Louiiiise skriver:

Ja, jeg er lidt langsom. Har utrolig svært ved at se mig selv med denne mave og bare tanken om at jeg skal være tykkere endnu

Hokld da op, det er da en rigtig smuk mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.