Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her er min mave... lige taget nu... 23+5
Nitz - 25+ skriver: Syns da lige vi skal ta en "flash mavse" runde igen.. Syns det er længe siden.. Og der må da være sket lidt siden.. Hihi..Det nyeste billede jeg har er fra 24+6 (er idag 25+2) Endda med ansigt på..
Syns da lige vi skal ta en "flash mavse" runde igen.. Syns det er længe siden.. Og der må da være sket lidt siden.. Hihi..Det nyeste billede jeg har er fra 24+6 (er idag 25+2) Endda med ansigt på..
Hvor er den dog bare super super fin
her er min "lille" mavse fra 25+2
Ej hvor ser I bare dejlige ud Og nøj hvor har vi efterhånden nogle store maver
Det her billed er et par dage gammel;
Her er min mave fra idag 26+1
Her er min mavse 19+4..
Nitz - 25+ skriver: Hvor er det altså bare nogle fine mavser.. Hvordan er jeres vægt ved at være? Her siger den +8 (ca) Har rimelig meget vand i kroppen.. Så tror også det er lidt skyld i et kg eller to..
Hvor er det altså bare nogle fine mavser.. Hvordan er jeres vægt ved at være? Her siger den +8 (ca) Har rimelig meget vand i kroppen.. Så tror også det er lidt skyld i et kg eller to..
Puuuuhhhhhha her siger den 13+ er totalt tudefjæs over det og kan slet ikke have det men når man skal være så inaktiv er det godt nok super svært Men har endelig fået grøntlys i sidste uge for at genoptage fitness træning så regner med at hjælper en del...
men alle de der skide hormoner og en mand der pendler til jylland med jobbet og en kræftsyg morfar og en mor der pludselig er flyttet til spanien for at passe morfar ja puuuha så ramler verden altså lidt også er det ikke alle de sunde opskrifter man har overskud til
Men jeg regner med at holde den på 15+ I ALT... har desværre også som dig en del væske i kroppen Er super øv og mega irriterende, bukser skal være helt løse om morgenen midt/sidsteftermiddagen sidder de helt stramt
Her er jeg 24+3 med lillepigen
Skal nok lige få taget et nyt, kan sagtens ses der er gået en uge
Her siger vægten + 0,8 kg.
Får hele tiden at høre - er det ikke snart op over? Lægen på sygehuset mente heller ikke jeg "kun" var 25 uger henne med den mave..
Men, den er DEJLIG
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128