forskel på HCG niveau ved nr 2 barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nok mest et spørgsmål til flergangs fødende...

Ved mit første barn testede jeg positivt allerede 3+2... forsøger at få nr 2 nu, og idag skulle jeg være 4+0. Men testen er stadig negativ... har rigtig mange symptomer på graviditet... murren/niv i maven, kvalme, ømme bryster (når jeg trykker på dem) er træt, træt, træt.... (med andre ord, jeg har det på samme måde som sidst jeg ventede mig...) 

så kan det være fordi min krop ikk danner lige så meget HCG denne gang? (altså hvis jeg er gravid...) og det derfor ikke kan ses på en test endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

slet ingen mødre til flere, som har lyst til at svare? (eller bare nogen som har forstand på det?)

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

opper den altså lige nu hvor folk er kommet hjem fra arbejde, i håb om at der er flere der ser mit spørgsmål ... 

Anmeld

7. oktober 2011

Kris89

opper lige for dig... og følger med

mistede i juni måned og håber jo nu at være gravid "2. gang".

ved ikke helt om det tæller... sidst havde jeg positiv 4+2, er nu 4+0 (hvis jeg er gravid) og stadig ikke positiv....

Anmeld

7. oktober 2011

Kris89

ved ikke helt om det tæller... sidst havde jeg positiv 4+2, er nu 4+0 (hvis jeg er gravid) og stadig ikke positiv....

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

årh wow, jeg havde helt opgivet at få et svar på denne tråd! 

men ja vi har det samme spørgsmål faktisk. Håber der er en eller anden som kan gøre os klogere! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.