Fedeste opfindelse -slip for tampax og bind!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2009

Susan1978

fandt selv svaret på den der faq side.. og det kan man.

Can be used with a diaphragm or spiral.

Så jeg har sgu betilt en.. hader bind og for mig med spiral og lidt kraftigere blødninger er den sgu hurtig betalt hjem..

272 blir det i alt med porto.

whuha det blir spændende om jeg kan finde ud af sådan noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2009

K&M

Susan1978 skriver:

nogen der ved om den kan bruges når man har spiral?

Det tror jeg godt. Den er jo ikke anderledes end en tampax. Den sidder bare rundt om livmoderhalsen.

Anmeld

29. januar 2009

Becks

Ej den må jeg simpelthen prøve... Kan ikke tåle bind eller tamponer, så den vil være genial til mig, hvis jeg kan bruge den...

TAK for linket
knus

Anmeld

30. januar 2009

Mormilla

Den vil jeg ha. Det er sku da alt for fedt!!!

Anmeld

30. januar 2009

jolu

Hmm....så er det vist bare mig som synes det lyder klamt at skulle stå i min toilethåndvask og skal skylle menstruationsblod ud...... helt ærligt, nej det kunne jeg slet ikke finde på......har det fint med mine libresse..... men fint nok, hvis det kan hjælpe nogen.......

Anmeld

30. januar 2009

jolu

Var lige inde og kigge på hjemmeside, synes da det er vildt sjovt at man kan få dem i farver der matcher dagens dress........ Hvem f ser hvad farve den har.......undskyld, men altså, det virker sådan lidt bob bob.......burde farven ikke være fuldstændig ligemeget......

Anmeld

30. januar 2009

Cris

Jeg bruger den selv! Jeg har købt den for nogle måneder siden, da vi skulle flytte til Indien og der er der ikke altid nemt at finde tamponer på markedet og i den varme gider jeg ikke at bruge bind hele tiden. Jeg har nu brugt den i tre måneder kun, for jeg ikke havde fået min mens endu (jeg har et barn på næsten et år) Første dag syntes jeg, at den var noget stor og irriterende. Men jeg har givet den en chance. Og nu efter tre gange menst kunne jeg mig aldrig forstille mig at gå tilbage på tamponer. Der er nogle økologiske tamponer på markedet (jeg har set dem i nogle helsekost butikker) lavet at ren bomuld og uden bleg stoffer, og jeg har altid tænkt, at jeg gerne ville købe den slags den dag vi skulle tilbage til DK. Men nej! Jeg beholder meget gerne min Mooncup :-) En gang i mellem har jeg endu lidt problem med lækage, men jeg skal prøve flere gange at finde ud af det. Man bliver hurtigere og hurtigere til at bruge den. Den skal bare skyldes i vand (jeg bruger også lidt håndsæbe til) og ind igen! Når man er færdig med menst kan man lige hurtigt koge den og gemme den til næste gang. Nu kan jeg ikke huske, men dengang har jeg tjekket på engelske hjemmesider og de danske, og desværre har de engelske givet bedre pris for den (ink porto) Men nu har jeg glemt, hvor. Faktisk tror jeg, at jeg har bestilt den direkt på deres hjemmeside. Men som sagt, er jeg ikke sikkert på, for jeg kikkede på mange og har brugt en "currency convertor" på nettet for at se, hvor den kunne blive billigere.

http://www.mooncup.co.uk/

Anmeld

30. januar 2009

tascia

har lige bestilt en! tanken om at slippe for bind, fik mig til at trykke KØB i løbet af 5 sek.!!!

er spændt på om det virkelig er så godt...

//Natascia

Anmeld

30. januar 2009

Nemesis

31. januar 2009

LineD

Må indrømme har kigget på den et par gange i de sidste mdr. men kan ikke beslutte mig, synes den virker så "stor" at sætte op... og hvor der jo er indsætningsrør med til tamponer... Kan simpelthen ikke beslutte mig om jeg tør prøve... Synes den virker stooooor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.