Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
STORT tillykke med den nye pige. Hvor er hun sød Så må det have været en lidt hård nat for jer Eej hvor er det gået hurtigt! Det er jo HEL vildt... Min fødsel tog 18 timer fra vestart til han var ude ved mig! Din tog hvad.. 3-4 timer? Kan godt forstå, hvis du var helt rundforvirret - det må være svært at følge med, når det går så stærkt heldigt, at I nåede at komme ind på FG inden du pressede hende ud.Gjorde det mere ondt denne gang end første gang? Tænker presseveerne? Hvordan kan det være? Underligt.. Men udover dét, er det så ikke noget helt andet at føde 2. gang? Tænker på, amn har jo prøvet det før, så det må da være lettere at overskue smerterne osv Undskyld at det blewv så langt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Höör skriver: Hvor er hun dog bare super skøn jeres lille prinsesse Og jeg synes godt nok bare at du er super hardcore Men GLÆD jer!!! En pige med det navn er en fantastisk oplevelse og beriger en meget Knus en anden Anne-Louise ( dog med bindestreg)
Hvor er hun dog bare super skøn jeres lille prinsesse Og jeg synes godt nok bare at du er super hardcore
Men GLÆD jer!!! En pige med det navn er en fantastisk oplevelse og beriger en meget
Knus en anden Anne-Louise ( dog med bindestreg)
MissChrista skriver: STORT tillykke med den nye pige. Hvor er hun sød Så må det have været en lidt hård nat for jer Eej hvor er det gået hurtigt! Det er jo HEL vildt... Min fødsel tog 18 timer fra vestart til han var ude ved mig! Din tog hvad.. 3-4 timer? Kan godt forstå, hvis du var helt rundforvirret - det må være svært at følge med, når det går så stærkt heldigt, at I nåede at komme ind på FG inden du pressede hende ud.Gjorde det mere ondt denne gang end første gang? Tænker presseveerne? Hvordan kan det være? Underligt.. Men udover dét, er det så ikke noget helt andet at føde 2. gang? Tænker på, amn har jo prøvet det før, så det må da være lettere at overskue smerterne osv Undskyld at det blewv så langt
Stort tillykke
Sofia skriver: Stort tillykke
NNM skriver: nu sover hun lige så kan jeg lige nå at skrive min FB. havde det underligt i maven igår aftes men det var så det, kunne godt sove for det, kl ca 1 vågner jeg ved at det virkelig gør ondt og jeg skal tisse, så står op og går ud og tisser og lige efter kommer der en ve mere, kæresten står også op og skal tisse, og spørg så om der er noget galt, fortæller så at jeg tror veerne er begyndt. ligger os ind i seng igen og jeg begynder at tage tid på dem, der er 3 minutter i mellem og de vare 1 minut. ligger så i sengen i godt en time, hvor jeg så står op og ringer til fødegangen og fortæller hvordan og hvorledes og at jeg havde fået bud på at ringe hurtigt den her gang fordi det gik stærkt sidst.hun sagde jeg skulle tage to smertestillende og se tiden an og få fat på dem der skulle passe den store og sådan nogen ting. så vi ringer rundt til dem der skal ringes til. i mellemtiden er veerne blevet værre og føler lidt det trygger godt. et kvarter efter jeg havde ringet til min veninde var hun her, hende der skulle med ind, og havde også ringet til min svigerinde der skulle køre os hun var her 10 minutter efter. vi køre afsted til fødegangen, her er klokken ca 3, og det første jeg siger til jordmoren da vi kommer der op er at det presser lidt, jeg kommer op og bliver undersøgt, og hun siger bare med det samme at jeg bare skal presse når jeg føler trang til det. kenneth kikker så på hende og spørg om jeg allerede er 10 cm åben og jordmoren svare bare ja. så jeg er igang med at presse, og hold op hvor gør det bare nuller naller. vandet gik under en presseve og så var der ellers vandseng til mig. hovedet kom ud på 2 presseveer og kroppen presseveen efter. hun er født 3:27 så det er bare gået stærkt. hun har rigtig meget hår og er super skøn. nu glæder jeg mig til at lære hende at kende. hun vejer 3718 g og er 51 cm lang. og jordmoren syntes hun var rigtig dygtig og super stærk. hun spiser allerede godt men det jo fordi hun skal ha mælken til at rende til. jeg skulle ikke syes en eneste gang, havde kun 2 små skræmmer som ikk havde noget at sige. vi kom hjem igen lidt i 7, og nu sidder vi her hjemme og nyder hende. storsøster Asta er også rigtig stolt og elsker hende og kysser hende og vil bare se hende hele tiden, dog er hun sendt i dagpleje så vi lige kan få lidt ro her hjemme og vende os til Anne Louise. her er lidt billeder af hende. undskyld hvis det er rodet og langt.
nu sover hun lige så kan jeg lige nå at skrive min FB. havde det underligt i maven igår aftes men det var så det, kunne godt sove for det, kl ca 1 vågner jeg ved at det virkelig gør ondt og jeg skal tisse, så står op og går ud og tisser og lige efter kommer der en ve mere, kæresten står også op og skal tisse, og spørg så om der er noget galt, fortæller så at jeg tror veerne er begyndt. ligger os ind i seng igen og jeg begynder at tage tid på dem, der er 3 minutter i mellem og de vare 1 minut. ligger så i sengen i godt en time, hvor jeg så står op og ringer til fødegangen og fortæller hvordan og hvorledes og at jeg havde fået bud på at ringe hurtigt den her gang fordi det gik stærkt sidst.hun sagde jeg skulle tage to smertestillende og se tiden an og få fat på dem der skulle passe den store og sådan nogen ting. så vi ringer rundt til dem der skal ringes til. i mellemtiden er veerne blevet værre og føler lidt det trygger godt. et kvarter efter jeg havde ringet til min veninde var hun her, hende der skulle med ind, og havde også ringet til min svigerinde der skulle køre os hun var her 10 minutter efter. vi køre afsted til fødegangen, her er klokken ca 3, og det første jeg siger til jordmoren da vi kommer der op er at det presser lidt, jeg kommer op og bliver undersøgt, og hun siger bare med det samme at jeg bare skal presse når jeg føler trang til det. kenneth kikker så på hende og spørg om jeg allerede er 10 cm åben og jordmoren svare bare ja. så jeg er igang med at presse, og hold op hvor gør det bare nuller naller. vandet gik under en presseve og så var der ellers vandseng til mig. hovedet kom ud på 2 presseveer og kroppen presseveen efter. hun er født 3:27 så det er bare gået stærkt. hun har rigtig meget hår og er super skøn. nu glæder jeg mig til at lære hende at kende. hun vejer 3718 g og er 51 cm lang. og jordmoren syntes hun var rigtig dygtig og super stærk. hun spiser allerede godt men det jo fordi hun skal ha mælken til at rende til. jeg skulle ikke syes en eneste gang, havde kun 2 små skræmmer som ikk havde noget at sige. vi kom hjem igen lidt i 7, og nu sidder vi her hjemme og nyder hende. storsøster Asta er også rigtig stolt og elsker hende og kysser hende og vil bare se hende hele tiden, dog er hun sendt i dagpleje så vi lige kan få lidt ro her hjemme og vende os til Anne Louise. her er lidt billeder af hende. undskyld hvis det er rodet og langt.
Hvor er hun dejlig. Bliver helt rørt. Glæder mig sådan til det bliver min tur.
Skønne skønne billeder Tillykke med hende søde.
NNM skriver: mange tak. det gjorde mere ondt den her gang syntes jeg, tror det er fordi at jeg åbnede mig 10 cm på kun 3 timer jo. med Asta maria tog det 6½ time i alt så vidste det ville gå hurtig den her gang også. jeg vidste hvad jeg gik ind til og hvad jeg skulle gøre, men ellers kan man slet ikk samligne de to fødsler.
mange tak. det gjorde mere ondt den her gang syntes jeg, tror det er fordi at jeg åbnede mig 10 cm på kun 3 timer jo. med Asta maria tog det 6½ time i alt så vidste det ville gå hurtig den her gang også. jeg vidste hvad jeg gik ind til og hvad jeg skulle gøre, men ellers kan man slet ikk samligne de to fødsler.
Åh ja.. 10 cm på 3 timer jeg åbnede mig 9 cm på 6 timer sidst.. Så de 12 timer inden, der havde jeg bare veer, som ikke hjalp en disse ØV!nej det er jo også det - man kan ikke sammenligne to fødsler, men det vi ljeg så genre kunne Jeg er godt nok ikke gravid med barn nummer 2 endnu, men kan nu ikke lade være med at spekulerer over, om det nu alligevel ikke er lidt nemmere 2. gang, fordi man nemlig har prøvet det før.. Ih altså
WOW!!!! Hold da op! Du er da bare super føder Stort tillykke med hende!
TbCp skriver: WOW!!!! Hold da op! Du er da bare super føder Stort tillykke med hende!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128