NNM skriver:
nu sover hun lige så kan jeg lige nå at skrive min FB.
havde det underligt i maven igår aftes men det var så det, kunne godt sove for det, kl ca 1 vågner jeg ved at det virkelig gør ondt og jeg skal tisse, så står op og går ud og tisser og lige efter kommer der en ve mere, kæresten står også op og skal tisse, og spørg så om der er noget galt, fortæller så at jeg tror veerne er begyndt.
ligger os ind i seng igen og jeg begynder at tage tid på dem, der er 3 minutter i mellem og de vare 1 minut. ligger så i sengen i godt en time, hvor jeg så står op og ringer til fødegangen og fortæller hvordan og hvorledes og at jeg havde fået bud på at ringe hurtigt den her gang fordi det gik stærkt sidst.
hun sagde jeg skulle tage to smertestillende og se tiden an og få fat på dem der skulle passe den store og sådan nogen ting.
så vi ringer rundt til dem der skal ringes til.
i mellemtiden er veerne blevet værre og føler lidt det trygger godt.
et kvarter efter jeg havde ringet til min veninde var hun her, hende der skulle med ind, og havde også ringet til min svigerinde der skulle køre os hun var her 10 minutter efter.
vi køre afsted til fødegangen, her er klokken ca 3, og det første jeg siger til jordmoren da vi kommer der op er at det presser lidt, jeg kommer op og bliver undersøgt, og hun siger bare med det samme at jeg bare skal presse når jeg føler trang til det.
kenneth kikker så på hende og spørg om jeg allerede er 10 cm åben og jordmoren svare bare ja.
så jeg er igang med at presse, og hold op hvor gør det bare nuller naller. vandet gik under en presseve og så var der ellers vandseng til mig.
hovedet kom ud på 2 presseveer og kroppen presseveen efter. hun er født 3:27 så det er bare gået stærkt.
hun har rigtig meget hår og er super skøn. nu glæder jeg mig til at lære hende at kende.
hun vejer 3718 g og er 51 cm lang. og jordmoren syntes hun var rigtig dygtig og super stærk. hun spiser allerede godt men det jo fordi hun skal ha mælken til at rende til.
jeg skulle ikke syes en eneste gang, havde kun 2 små skræmmer som ikk havde noget at sige.
vi kom hjem igen lidt i 7, og nu sidder vi her hjemme og nyder hende.
storsøster Asta er også rigtig stolt og elsker hende og kysser hende og vil bare se hende hele tiden, dog er hun sendt i dagpleje så vi lige kan få lidt ro her hjemme og vende os til Anne Louise.
her er lidt billeder af hende.
undskyld hvis det er rodet og langt.
Hvor er hun dog bare super skøn jeres lille prinsesse
Og jeg synes godt nok bare at du er super hardcore 
Men GLÆD jer!!! En pige med det navn er en fantastisk oplevelse og beriger en meget 

Knus en anden Anne-Louise ( dog med bindestreg) 
Anmeld