Cand.polyt.!!!!!!! Eller "civilingeniør i arkitektur & design med speciale i industriel design" !!!!!
Puha, jeg har haft det skidt, indtil jeg skulle fremlægge. Det gik heldigvis rigtig godt - snakkede i 50 min. og sagde kun øhhh ca. 500 gange. Så skulle jeg vente i en halv time, mens vejleder og censor skulle finde de emner, vi skulle diskutere. Det var den værste halve time, og jeg blev bare mere og mere nervøs og rystede helt tilsidst - en blanding af nervøsistet, træthed (sov kun 2 timer i nat) og spændinger. Blev desværre ved med at ryste under hele diskussionen, som varede en time. Jeg kunne slet ikke slappe af. Men det gik godt nok, jeg fik 2 (=6) og vigtigst af alt: JEG ER FÆRDIG!!!
Var ude og spise frokost med Kasper, hjem og hente børn, nusse og kramme, lave pandekager og nu er de puttet. Vi har planlagt at tage en kop kaffe/kakao, sætte en film på og hygge os i de 5 min. vi kan holde os vågne

Det er lang tid siden, jeg har været med til at sidde i sofaen og glo fjerner og slappe af.
Ih, hvor er jeg fyldt med en dejlig ro. Som om jeg bare har fået totalt fred inden i. Jeg har slet ikke være det mindste sur til aften, trods ekstrem træthed. Ingen pivende børn har gået mig på nerverne. Nu kan jeg klare alt! Nu starter mit nye liv

Knus til alle og tak for de krydsede fingre.
Line - cand.polyt.

Hov, nu snorker manden... Så må vi hellere få gang i den kaffe...
Anmeld