Så blev jeg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. januar 2009

linemus

Cand.polyt.!!!!!!! Eller "civilingeniør i arkitektur & design med speciale i industriel design" !!!!!

Puha, jeg har haft det skidt, indtil jeg skulle fremlægge. Det gik heldigvis rigtig godt - snakkede i 50 min. og sagde kun øhhh ca. 500 gange. Så skulle jeg vente i en halv time, mens vejleder og censor skulle finde de emner, vi skulle diskutere. Det var den værste halve time, og jeg blev bare mere og mere nervøs og rystede helt tilsidst - en blanding af nervøsistet, træthed (sov kun 2 timer i nat) og spændinger. Blev desværre ved med at ryste under hele diskussionen, som varede en time. Jeg kunne slet ikke slappe af. Men det gik godt nok, jeg fik 2 (=6) og vigtigst af alt: JEG ER FÆRDIG!!!

Var ude og spise frokost med Kasper, hjem og hente børn, nusse og kramme, lave pandekager og nu er de puttet. Vi har planlagt at tage en kop kaffe/kakao, sætte en film på og hygge os i de 5 min. vi kan holde os vågne Det er lang tid siden, jeg har været med til at sidde i sofaen og glo fjerner og slappe af.

Ih, hvor er jeg fyldt med en dejlig ro. Som om jeg bare har fået totalt fred inden i. Jeg har slet ikke være det mindste sur til aften, trods ekstrem træthed. Ingen pivende børn har gået mig på nerverne. Nu kan jeg klare alt! Nu starter mit nye liv

Knus til alle og tak for de krydsede fingre.

Line - cand.polyt.

Hov, nu snorker manden... Så må vi hellere få gang i den kaffe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2009

Loggidut

tillykke med det, gud for en lang afslutning, men hele tiden værd!

stort tillykke med det, jeg vidste du var ude at fejre det...

Anmeld

29. januar 2009

Juniors mor

Tillykke Line
Hvor er det fedt det er overstået!! Hvad med job - er der noget at få i disse tider?
Endnu engang stort tillykke

Anmeld

29. januar 2009

Nadi

TILLYKKE Line!! Hold op, hvor er det flot at du har bestået.

HVor må det være fedt at kunne kalde sig cand.polyt Tillykke tillykke tillykke!

Anmeld

29. januar 2009

Anja

Tillykke !!!

Vildt flot, Line ! Og nu fortjener du altså også at slappe af

Anmeld

29. januar 2009

Astrid P

Tillykke Line! Det må være fantastisk at indånde den frie luft og virkelig mærke at man lever igen. Du er for sej, det er fandme stærkt gået at lave sådan en kraft-præstation som du lige har gjort når man samtidig er mor til 3 og kun har to hænder... Fuck om det er 2 eller 12, opgaven er bestået - det er det eneste der betyder noget!

Jeg bøjer mig i støvet og tager hatten af og klapper i mine hænder for dig!

Anmeld

29. januar 2009

Plysbjørnen

Ih tillykke....

Anmeld

29. januar 2009

Marco2

Hvor er det godt Line. Stooort tillykke.

Hvor må det bare være en fed følelse. Færdig!! At last...

AG

Anmeld

29. januar 2009

Susan1978

ja stort tillykke med den meget flotte titel som jeg ikke forstår så meget af, hvad laver sådan en? og har du et job på hånden?

og hold da lige kæft en eksamen.. hvad diskuterede i dog om i en time..

Susan som bare er kedelig chefsekretær i 3 mdr endnu.

Susan

Anmeld

29. januar 2009

ka li ja

kæmpe kæmpe tillykke søde!!! vildt!! du er noget der hedder polyt!! det er da for sejt.
aj hvor er det bare fedt af dig. karakteren er også ligegyldig, sålænge du bare er færdi. flot linepigendu er sej.
tillykke igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.