Filucas juniorseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. januar 2009

Mikkelmusen

Ja jeg lavede jo et indlæg for lidt tid siden omkring skift til juniorseng. Og vi besluttede at købe en. Og hvis hun så ikke er klar når baby skal sove i tremmeseng, så er vi enige om at købe en tremmeseng ekstra. Hun skal jo ikke tvinges over i en junior.

Vi købte en brugt på dba.dk og har samlet den for at se hvordan det ville se ud på værelset og sådan. Så derfor vil jeg lige vise jer den. Hun ser helt stolt ud som hun sidder der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2009

Loggidut

aj hunni, indrøm det! man har slet ikke lyst til at pakke den væk igen!!!

lol

den er lækker, og nøj hvor hun hygger!

hvad måtte i slippe for den? den er virkelig flot!

Anmeld

29. januar 2009

Plysbjørnen

Nøj hvor hun da hygger sig...

Det er da dejligt, hold kæft hvor er den flot...

Anmeld

29. januar 2009

Mikkelmusen

Vi gav 300 kr for den (den koster 799 fra ny). Den er vist kun fra 2006 så vidt jeg husker. De fåes stadig i IKEA, bare ikke i den hvide udgave. Madrassen kostede 250 kr og er ny og lækker. Da vi stod med den første gang virkede den lidt tynd men den er nu lækker alligevel.
Så købt vi sengehest til 59 kr. Så det var billigt. Og så er det jo en udtræksseng, som kan gøres længere. Den går fra 130 cm til 165 cm til 200 cm i liggemål. Den kan slås ud af 2 gange. Super smart

ha ha loggi, den står der sgu også stadig.

Anmeld

29. januar 2009

Nadi

Hvor ser hun bare stor ud, og stolt ud

Den ser mega god ud, hva er det for en?? Måske er man heldig at støde på den i dba.dk igen eller en der ligner.

Anmeld

29. januar 2009

Mikkelmusen

Nadi skriver:

Hvor ser hun bare stor ud, og stolt ud

Den ser mega god ud, hva er det for en?? Måske er man heldig at støde på den i dba.dk igen eller en der ligner.

De er klart pænest i hvid, og den fåes ikke i hvid som ny mere. Kun i træ i IKEA. Men der er flere på dba der vil af med dem. De går under udtræks-seng eller VIKARE som den hedder

Anmeld

29. januar 2009

Nadi

Mikkelmusen skriver:

De er klart pænest i hvid, og den fåes ikke i hvid som ny mere. Kun i træ i IKEA. Men der er flere på dba der vil af med dem. De går under udtræks-seng eller VIKARE som den hedder

Det vil jeg lige ind og kigge på så

Anmeld

29. januar 2009

Juniors mor

Hvor er det en fin seng - og en skøn pige Hun ser SÅ stolt ud - i bliver da nødt til at lade sengen stå

Anmeld

29. januar 2009

Loggidut

hvad så, får hun lov at prøve den i nat?

Anmeld

29. januar 2009

Mikkelmusen

nej nej, det er hun overhovedet ikke interesseret i. Hun kravler ned lige med det samme. Vi har dog ikke prøvet om aftenen. Vi havde den jo med hjem samme dag som jeg var til scanning Og samlet om aftenen. Hvorfor kan man ikke lade tingene stå usamlet. ..? De skal bare samles!!

Men hun virker ikke så interesseret. Og det er helt fint, det kommer nok. Det er det samme med potten. Når hun skal i bad får hun bleen af og går ud på badeværelset og sætter sig på potten. Men man kan mærke på hende at hun ikke vil tisse der. For hun rejser sig og tisser enten på gulvet hvis der går for længe eller i badekaret når hun er kommet derop. Men jeg vil ikke tvinge hende til at sidde der og tisse. For hun skal jo ikke blive bange eller ked af det fordi hun kommer til at tisse i potten. Vi tager det stille og roligt.

Ligenu er potten bare mest til hygge når hun går med far på toilettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.