Polterarbend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. januar 2009

Tut

Hej,

Jeg har lovet min brydepige og Christians forlover at vi skriver ned hvem vi gerne vil have med til vores polterarbender.

Men jeg har aldrig været til en før, så jeg aner ikke hvem man tager med.

Selvfølgelig mine veninder, kusiner mm. Men er min mor og svigermor også med.

Jeg vil jo gerne have dem med da de betyder meget for mig, men er det normalt at de er med, eller er det kun de "unge"?

Tut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2009

Loggidut

urrrrk...jeg ville ønske jeg kunne havde haft min mor med, hun ville ha muntret sig så herre meget over mig!

hvis du føler for at have dem med, så lyt til dit hjerte...det er din dag, og ingen andres!

Anmeld

29. januar 2009

Lene76

Hej tut

da jeg holde polterarbend, havde jeg venninder, kusiner, svigerinde, venner.... men ingen mødre..... men det er jo meget forskelligt hvor tæt man er med dem og hva man vil dele med dem.....

fx hvis de beslutter at holde dildoparty med dig , gider du så se og høre om hva din mor og svigermor laver/køber

så tænk over det, det er jo din dag

knus lene

Anmeld

29. januar 2009

Plysbjørnen

Jeg skal sgu ikke have nogen polter abend...

Men ellers vil jeg sige tage dem med du har lyst til at have med...

Anmeld

29. januar 2009

Nadi

Det kommer an på tæt et forhold du har til dem, hvis du har lyst så skriv dem på hvis ikke så lad være. Det er som Slogs skriver, dig der er i centrum og din polterarbend.

Anmeld

29. januar 2009

Susan1978

de polterabender jeg har været til har både mor og svigermødre været med ja og moster og tanter hvis man er tæt med dem..

tror bare det er de i familien man er tæt med og så ens venner som fx også skal med til brylluppet.

jeg tror simpelthen jeg ville ta alle dem der skulle med til selve brylluppet, har altid synes det var mærkeligt at nogle der var med til polterabend ikke var med til brylluppet. men det er måske bare mig.

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.