Barnevogn og strøgtur, how?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Mor til Mike

Lotus86 skriver:

Du kan også bare tage barnevognen med ind i butikken, og så lade den stå i et hjørne mens du går rundt og kigger.

.. God idé

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Isabeau

Misselbek skriver:

Har tit tænkt på hvordan man tager på strøgtur med den lille, når de fleste butikker slet ikke er barnevognsvenlige, og meget smalle så der slet ikke er plads til en barnevogn derinde. Jeg vil gerne finde et rigtig godt alternativ, for jeg nægter simpelthen at stille ham ude foran butikken, uanset hvor kort tid det er. Hvad gør i, når i er på strøgtur alene?

Ta´en veninde med  

Her hvor jeg bor, er butikkerne små - byen er lille i det hele taget, så jeg shopper tit med en veninde Så ser vi efter vognene for hinanden

Anmeld

5. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Misselbek skriver:

Ja, okay, men det også træls at tage ham op konstant når det kun lige tager 2 sek at gå rundt og kigge, og hvis det skal ske i alle butikkerne så bliver han nok lidt muggen..

ja det rigtig.

man kan komme rundt utrolig mange steder med barnevogn også selvom der ikk er ret meget med plads.

det lære man.

Anmeld

5. oktober 2011

Sara.

Misselbek skriver:

Har tit tænkt på hvordan man tager på strøgtur med den lille, når de fleste butikker slet ikke er barnevognsvenlige, og meget smalle så der slet ikke er plads til en barnevogn derinde. Jeg vil gerne finde et rigtig godt alternativ, for jeg nægter simpelthen at stille ham ude foran butikken, uanset hvor kort tid det er. Hvad gør i, når i er på strøgtur alene?

Altså jeg har haft barnevogn med inde i de fleste butikker i Århus

Det er gået fint nok, men nogen steder har jeg nok fyldt lidt meget, men sådan er det

Vil ikke lade barnevognen stå ude på den store gågade, men i de små gader har jeg et par gange gjort det.. men så er det u de helt små butikker, og hvis jeg har vidst det bare sku være hurtigt :-)

Anmeld

5. oktober 2011

lycly

Når jeg skal sådan nogle steder hen, har jeg altid bæreselen med. Så kan jeg evt stille barnevognen udenfor og have hende med ind i bæreselen

Anmeld

5. oktober 2011

Mor til Mike

Isabeau skriver:

Ta´en veninde med  

Her hvor jeg bor, er butikkerne små - byen er lille i det hele taget, så jeg shopper tit med en veninde Så ser vi efter vognene for hinanden

Har ikke rigtig nogen veninder for at være ærlig. Har kun min kæreste og min familie, og jeg vil gerne ud og ose når han er på arbejde, så det kan blive lidt et problem .. :/ men ellers kunne det da være en smart idé.

Anmeld

5. oktober 2011

Mor til Mike

NNM skriver:

ja det rigtig.

man kan komme rundt utrolig mange steder med barnevogn også selvom der ikk er ret meget med plads.

det lære man.

Håber at lære det hurtigt så :b

Anmeld

5. oktober 2011

Mor til Mike

lærkes_mor skriver:

Altså jeg har haft barnevogn med inde i de fleste butikker i Århus

Det er gået fint nok, men nogen steder har jeg nok fyldt lidt meget, men sådan er det

Vil ikke lade barnevognen stå ude på den store gågade, men i de små gader har jeg et par gange gjort det.. men så er det u de helt små butikker, og hvis jeg har vidst det bare sku være hurtigt :-)

Må bare lære at få den med rundt, selvom det virker lidt umuligt :b synes bare det ser så småt ud.. :p

Anmeld

5. oktober 2011

Mor til Mike

LunaLykke skriver:

Når jeg skal sådan nogle steder hen, har jeg altid bæreselen med. Så kan jeg evt stille barnevognen udenfor og have hende med ind i bæreselen

Det er også smart! det bare træls hvis jeg skal ind og kigge hurtigt i diverse butikker, tror min søn vil blive godt træt af at blive taget op og lagt ned konstant. 

Anmeld

5. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Misselbek skriver:

Håber at lære det hurtigt så :b

ja. det ikk altid det er nemt men det kan lade sig gøre. man skal bare holde øje med hvor man køre.

det tog mig lidt tid, lige i starten kørte jeg tit ind i ting, men så kom det også med at ejg kunne styre den uden om da det var. og så er det et + at ha barnevognen med for man kan ligge de ting man har købt i den der hvor der er plads jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.