Barnevogn og strøgtur, how?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.240 visninger
29 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Mor til Mike

Har tit tænkt på hvordan man tager på strøgtur med den lille, når de fleste butikker slet ikke er barnevognsvenlige, og meget smalle så der slet ikke er plads til en barnevogn derinde. Jeg vil gerne finde et rigtig godt alternativ, for jeg nægter simpelthen at stille ham ude foran butikken, uanset hvor kort tid det er. Hvad gør i, når i er på strøgtur alene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

NinaNymannMadsen

her i horsens er det nemt at komme igennem de fleste butikker med en barnevogn.

har endnu ikke oplevet steder jeg ikk har kunnet komme rundt med barnevogn. det er jo også et spørgsmål om at man kan styre den rundt.

Anmeld

5. oktober 2011

Mor til Mike

NNM skriver:

her i horsens er det nemt at komme igennem de fleste butikker med en barnevogn.

har endnu ikke oplevet steder jeg ikk har kunnet komme rundt med barnevogn. det er jo også et spørgsmål om at man kan styre den rundt.

Synes godt nok butikkerne i Århus er meget smalle, og små, og de er slet ikke til at komme rundt i, og slet ikke med en barnevogn

Anmeld

5. oktober 2011

RiUL

Jeg tænker lidt en bæresele eller en slynge? så tager du ham da bare lige op af barnevognen, og låser den fast ude foran butikken Eller holder øje med den inde fra butikken

Anmeld

5. oktober 2011

Frøken J.

Misselbek skriver:

Synes godt nok butikkerne i Århus er meget smalle, og små, og de er slet ikke til at komme rundt i, og slet ikke med en barnevogn

Folk gør det nu alligevel. Skal hilse at sige, at det ikke er sjovt at være medarbejder i julen, når ens smalle butik (arbejdede i Tiger ned ved busgaden) er fyldt med barnevogne. Men hey, folk kører sku ind uanset hvad, og så må vi andre finde os i, at vi ikke har plads til at udføre vores arbejde

Anmeld

5. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Misselbek skriver:

mange af butikkerne er ja i århus.

måske en bæresele eller en slynge. og når baby så bliver større så en almindelig paraplyklapvogn eller sådan noget.

Anmeld

5. oktober 2011

Lotus86

Du kan også bare tage barnevognen med ind i butikken, og så lade den stå i et hjørne mens du går rundt og kigger.

Anmeld

5. oktober 2011

Mor til Mike

RiUL skriver:

Jeg tænker lidt en bæresele eller en slynge? så tager du ham da bare lige op af barnevognen, og låser den fast ude foran butikken Eller holder øje med den inde fra butikken

Ja okay

Anmeld

5. oktober 2011

Mor til Mike

Frøken J. skriver:

Folk gør det nu alligevel. Skal hilse at sige, at det ikke er sjovt at være medarbejder i julen, når ens smalle butik (arbejdede i Tiger ned ved busgaden) er fyldt med barnevogne. Men hey, folk kører sku ind uanset hvad, og så må vi andre finde os i, at vi ikke har plads til at udføre vores arbejde

Haha, fedt nok, så må jeg bare presse den med rundt i diverse butikker.. Når andre gør det, kan jeg også! :p

Anmeld

5. oktober 2011

Mor til Mike

NNM skriver:

mange af butikkerne er ja i århus.

måske en bæresele eller en slynge. og når baby så bliver større så en almindelig paraplyklapvogn eller sådan noget.

Ja, okay, men det også træls at tage ham op konstant når det kun lige tager 2 sek at gå rundt og kigge, og hvis det skal ske i alle butikkerne så bliver han nok lidt muggen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.