ja jeg er sgu nok skør, men ved i hvad jeg skal i gang med...lol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. januar 2009

Loggidut

vi har skaffet en overhead, og nu skal jeg igang med at male en cirkeline og et her bor Tiffanie- skilt, på hendes dør...lol...jeg skal så bare lige have et klart hoved igen...

og værsgo at ørle...jeg ved det, jeg er en sucker efter cirkeline!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2009

Mary

Ingen ørlen herfra Synes det er en rigtig god idé og Cirkeline er sød og fin. Jeg har selv planer om at male en Ariel og Tumle når vi laver pigernes værelse om til sommer.

Anmeld

29. januar 2009

Millebasse

Synes det er super sejt!

Når vi først får 1. salen sat i stand vil jeg gøre det samme, bare på en af væggene i Bastian værelse med et eller andet fedt. Synes det er vildt flot!

Anmeld

29. januar 2009

Nadi

Ej hun er altså super sej Og det er du også!

Dennis måtte stoppe mig ellers var jeg gået grassat i Peter Plys og så havde man lyst til at

Anmeld

29. januar 2009

Mikkelmusen

Aj jeg overvejede også at undersøge det med overhead, men det er jo ikke bare noget man lige låner...

Anmeld

29. januar 2009

Loggidut

Mikkelmusen skriver:

Aj jeg overvejede også at undersøge det med overhead, men det er jo ikke bare noget man lige låner...

jooo det er det nu, for vi har en kammy der hamstrede en fra hans job, inden de smed den ud...så nu skal jeg sørme i gang

Anmeld

29. januar 2009

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

vi har skaffet en overhead, og nu skal jeg igang med at male en cirkeline og et her bor Tiffanie- skilt, på hendes dør...lol...jeg skal så bare lige have et klart hoved igen...

og værsgo at ørle...jeg ved det, jeg er en sucker efter cirkeline!

Kan man leje dig og din overhead om et par år... Når vi har fået lavet børneværelserne færdi???

Jeg synes sgu det er sejt, bare jeg var ligeså kreativ...

Betina

Anmeld

29. januar 2009

Loggidut

Trold skriver:

Kan man leje dig og din overhead om et par år... Når vi har fået lavet børneværelserne færdi???

Jeg synes sgu det er sejt, bare jeg var ligeså kreativ...

Betina

jammen søde ven, det er ikke kreativt, cirkeline er bare så nem at male, sort og rød farve skal der til, og så er den prut slået...

malerierne var jo lige så nemme at ordne, og det kan du altså også sagtens, og faktisk næsten med lukkede øjne...

Anmeld

29. januar 2009

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

jammen søde ven, det er ikke kreativt, cirkeline er bare så nem at male, sort og rød farve skal der til, og så er den prut slået...

malerierne var jo lige så nemme at ordne, og det kan du altså også sagtens, og faktisk næsten med lukkede øjne...

Jo men nu er det jo ikke lige cirkeline...

Laura har Disney Prinsesserne, og Benjamin Peter Plys ikke at man kan se det på deres værelser... Benjamin's værelse er bare et rum med vores klædeskab i, han sover stadig inde ved os... og Laura's ja det er bare død kedeligt... Og alt for småt... Men det går lige et par år før vi skal til at lave om på dem... Ikke for det Benjamin ryger ind på hans værelse om et par måneder...

Anmeld

29. januar 2009

Susan1978

jeg synes det er en god ide, jeg overvejede selv at gøre det på Ea´s værelse da Jannik ikke vil male det om endnu. Det er blåt.
Men det var dengang jeg gik på barsel og hvornår finder man lige tiden igen.

men jeg tænker at jeg jo nu kender 2 der er skolelærer og de har måske mulighed for at låne sådan en med hjem .

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.