Kan man have ægløsning 4 dage efter mens???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Marolle79

Som jeg skriver i overskriften ' Kan man have ægløsning 4 dage efter mens?'

Havde en positiv æl-test i lørdags ( ja havde sex , weehuuu) og begyndte så at bløde lidt i går ( tirsdag aften), toiletpapiret var rødt efter toiletbesøg flere gange... I dag, har der næsten ikke været noget blod, det har været ganske svagt/rosa...  ( 3 dage efter æl.)

Måske har jeg haft ægløsning 4 dage efter mens, ( der havde jeg sex)... og ca 8-9 dage efter bløder jeg lidt...???

Men 4 dage efter mens der tog jeg jo ikke nogen æl-test, men det kan vel ikke være at jeg havde æl 4 dage efter mens og så have en positiv æl-test i lørdags???

Det hænger jo ikke sammen

HJÆÆÆÆLP MIIIG!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Kay

Marolle79 skriver:

Som jeg skriver i overskriften ' Kan man have ægløsning 4 dage efter mens?'

Havde en positiv æl-test i lørdags ( ja havde sex , weehuuu) og begyndte så at bløde lidt i går ( tirsdag aften), toiletpapiret var rødt efter toiletbesøg flere gange... I dag, har der næsten ikke været noget blod, det har været ganske svagt/rosa...  ( 3 dage efter æl.)

Måske har jeg haft ægløsning 4 dage efter mens, ( der havde jeg sex)... og ca 8-9 dage efter bløder jeg lidt...???

Men 4 dage efter mens der tog jeg jo ikke nogen æl-test, men det kan vel ikke være at jeg havde æl 4 dage efter mens og så have en positiv æl-test i lørdags???

Det hænger jo ikke sammen

HJÆÆÆÆLP MIIIG!!!

oki... skal lige forstå det her korrekt...

du havde posetiv æl test i lørdags... (altså hvor begge streger var lige tydelige??)

og du plet bløder så 3 dage efter???  og det kan du ikke få til at passe... så derfor tror du at du havde æl før det???

har jeg forstået dig korrekt???

jeg tænker måske at æl testen ikke har været 100% posetiv lørdag... men at du måske havde æl 3 dage efter... og har pletblødt pga. at du havde æl??

Anmeld

11. oktober 2011

Marolle79

Jo den var positiv om lørdagen, da den var svag fredag og om søndagen var der slet ikke noget... Så ja den burde vel være positiv om lørdagen, når stregerne er lige tydelige...

Har taget en gtest i dag og den er blank desværre 

Giver snart op...

Knuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.