Et ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hmm , øget udflåd 1 uge før forventet mens og lidt mens agtige smerter .. Hvad kan det betyde ????

nogen som har prøvet noget ligende ??

Håber på svar ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Piger kom nu .. Helfe meee ???

Anmeld

5. oktober 2011

M&N

Anonym skriver:

Hmm , øget udflåd 1 uge før forventet mens og lidt mens agtige smerter .. Hvad kan det betyde ????

nogen som har prøvet noget ligende ??

Håber på svar ..

Det kunne godt lyde på symp, det havde jeg ogs - eller rettere sagt, stadig:-)Men du må ikke sætte dine forventninger for højt... jeg krydser for dig

Anmeld

5. oktober 2011

Mutti2B

Sen ÆL

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Det kunne godt lyde på symp, det havde jeg ogs - eller rettere sagt, stadig:-)Men du må ikke sætte dine forventninger for højt... jeg krydser for dig

Okay ta .. Forventningerne er ikk for høje ..

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Sen ÆL

MEn vi køre på 3 dagen med det nu . normalt har jeg det kun på dagen hvor ÆL er ..

Anmeld

6. oktober 2011

metski83

Havde det også ekstremt meget sidste måned, desværre bare forstadiet til mens. Det har jeg haft sådan flere gange efter p pille stop.

Anmeld

6. oktober 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Havde det også ekstremt meget sidste måned, desværre bare forstadiet til mens. Det har jeg haft sådan flere gange efter p pille stop.

Oaky

Men det er meget meget længe siden ejg er stoppet på p piller . faktisk 2 år siden ..

Noget siger mig at jeg er gravid , men alligevel er jeg os bange for det bare er indbildning -..

Anmeld

6. oktober 2011

Masig

Har jeg også haft nogle gange... Men ja, også bare "forstadie" til mens her.... Jeg har mens smerter/niv og jag i underlivet HVER måned samt ømme bryster, brystspændinger, kvalme osv HVER måned, men aldrig nogen positiv test og mens til tiden og det hele... Så man kan ikke altid regne med de der "symptomer" desværre... Og det er også næsten et år siden jeg smed p-pillerne, så det er ikke bivirkninger derfra... Bare kroppen der er rigtig træls, eller indbildning måske...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.