Hvor tit kommer ungerne i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. januar 2009

Tynen

Hvor tit kommer I jeres børn i bad?

Stella kommer i bad hver 2. dag, men "burde" de komme i bad hver dag, nu de er så store?!

Underligt spørgsmål - I know

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2009

Tut

Noah kommer i bad hver 2. dag også.

Men han får jo vasket hænder og hoved hver dag, så jeg synes ikke det er nødvendigt med bad hver dag.

Tut

Anmeld

29. januar 2009

Anja

Drengene kommer i bad næsten hver dag. Det sker at de ikke gør, hvis vi skal i byen om aftenen eller sådan noget, men ellers kommer de i bad efter aftensmad. De kommer i fælles karbad, hvilket de elsker, så de bruger hurtigt ½ time på at lege i vandet

Anmeld

29. januar 2009

ivfmarie

Som minimum hver 2. dag - og tit hver dag. Og det er med sæbe og hele halløjet.. jeg er ikke så pyllret hvad det angår. Jeg vil bare helst ha at mine unger er rene (eller i det mindste ser rene ud når de bliver sluppet fri hjemmefra...)

Marie - alvorlig bange for at unger ligenu selv har gang i noget ballade på badeværelset...

Anmeld

29. januar 2009

Loggidut

når behovet for det er der...har ikke lige nogle faste tider på det

Anmeld

29. januar 2009

Ny mor

2- 3 gange om ugen ca. Og så efter behov hvis de f.eks har skidt op af ryggen

Anmeld

29. januar 2009

Kaufie

Heller ikke noget fast her - men ca 2-3 gange om ugen - nogen gange badekar - andre brusebad med far...

Anmeld

29. januar 2009

Muffinmus

Jep, vil også sige ca 2 gange om uge + en tur i svømmehallen med far..hvis ikke det så ca 3 gange.
UDEN sæbe og alt det halløj

Anmeld

29. januar 2009

Lulle25

Hveranden dag og nogen gange oftere, for Mathilde vil så gerne bad cecilie som er 7 år kommer også i bad hver anden dag og hver torsdag når vi har været til ridning, så det er også tit oftere end hver anden dag.
Det er det der funker for os, så tror sørme du er helt normal, hvad det angår
Kh Louise 27+0

Anmeld

29. januar 2009

Lene76

Viktor kommer i bad ca hver 2. dag og mille efter behov dog mindst hver 2. dag...... vi bruger osse sæbe og en go fed creme efter badet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.