Bløder 3 dage efter ægløsning ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.335 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Marolle79

Hmm forstår ingenting nu...

Havde ægløsning lørdag ( havde positiv æl-test) og i går til aften (tirsdag) begyndte jeg at bløde... Hvad sker der mon? Blødte ikke meget, men papiret var rødt når jeg tørrede mig efter toilet besøg 

I dag onsdag er der er kun ganske lidt blod/lyst rødt blod når jeg tørre mig... Kan det allerede være implantationsblødning 3 dage efter ægløsning?

Knuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

NJN

Tror desværre ikke, det kan være denne implantations blødning.. Tror det er lidt for tidligt, til det kan være den.. 

Jeg har desværre ikke et svar på, hvad det så kan være. 

for at det er en baby. 

Anmeld

5. oktober 2011

Fru Aagaard

Det KAN være når ægget sætter sig fast, så er der nogle der bløder

for positiv test om små 14 dage Knap nok

Anmeld

5. oktober 2011

Marolle79

NJN skriver:

Tror desværre ikke, det kan være denne implantations blødning.. Tror det er lidt for tidligt, til det kan være den.. 

Jeg har desværre ikke et svar på, hvad det så kan være. 

for at det er en baby. 

Jeg håber og håber...  Har læst om der allerede er nogen der har haft implantationsblødning 3 dage efter, måske er jeg en heldig kartoffel

Anmeld

5. oktober 2011

Marolle79

Fru Aagaard skriver:

Det KAN være når ægget sætter sig fast, så er der nogle der bløder

for positiv test om små 14 dage Knap nok

Tak... Håber jeg kan være så heldig Havde en SA i juli... Så jeg vil blive så glad, hvis det var en bebse

Har haft lidt spændninger i brysterne i dag...

Håber og håber

Anmeld

5. oktober 2011

NJN

Marolle79 skriver:

Jeg håber og håber...  Har læst om der allerede er nogen der har haft implantationsblødning 3 dage efter, måske er jeg en heldig kartoffel

Når okay, det kan da være du er heldig så. Jeg havde bare læst det var 8 dage.  

Anmeld

5. oktober 2011

Marolle79

NJN skriver:

Når okay, det kan da være du er heldig så. Jeg havde bare læst det var 8 dage.  

Ja jeg ved det ikke... 

Anmeld

5. oktober 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er bestemt ikke æget der sætter sig fast,for det forfinder sig først i livmoderen 5 dage efter ÆL,også går der yderlig 2 dage før det begynder at sætte sig fast.

Men idet du har haft en positiv ÆL test lørdag,har du haft ÆL mandag,og det passer med din blødning,som er helt normalt at få,når æget går.

Anmeld

5. oktober 2011

Marolle79

mea skriver:

Det er bestemt ikke æget der sætter sig fast,for det forfinder sig først i livmoderen 5 dage efter ÆL,også går der yderlig 2 dage før det begynder at sætte sig fast.

Men idet du har haft en positiv ÆL test lørdag,har du haft ÆL mandag,og det passer med din blødning,som er helt normalt at få,når æget går.

Så vil det sige at jeg skulle have haft sex om mandagen? Jeg er lidt forvirret i alt det her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.