min baby vil ikke det i armen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Zeus skriver:

Vi nævnte det ikke for vores, igen fordi vi slet ikke undrede os over det, så det skal jeg ikke kunne sige.. Så længe hun fint havde kontakt med den anden, så var det slet ikke noget vi følte vi skulle gå nogen steder med.. På et tidspunkt gik det over, også var der ingenting mere, og hun er på ingen måde svær at komme i kontakt med idag.. Hun er lige som alle andre  Faktisk irriterede det mig grusomt, hvis gæster prøvede på at tvinge hende til en kontakt, som hun tydeligvis ikke ville have, og vendte og drejede hende, som om hun var en lille dukke.. Hun kunne godt tage kontakt med alle - når hun selv ville - og det har vi respekteret..

hun opdagede det selv da hun sad med hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Zeus

den-lykkeligste skriver:

hun opdagede det selv da hun sad med hende.

Jeg ved ikke om vores sp opdagede det selv, men det gjorde alle andre i hvert fald Og det gik virkelig i sig selv igen.. Jeg var blevet bekymret hvis hun slet ingen kontakt ville have, og bare kiggede ved siden af os hele tiden, men hun havde jo rigtig fin kontakt - med den anden.. Jeg kan ikke huske hvor lang tid der gik, men det var ikke voldsomt længe det stod på.. En måneds tid måske? Halvanden? Og siden har vi ikke haft det mindste problem i den henseende

Men hvis du er bekymret, så prøv at spørge din sp hvorfor hun er det?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.