min baby vil ikke det i armen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.331 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

mor-til-en-dejlig-baby

piger;* min datter 2 månede baby prøver undgå kontakt hvis man har hende i armene. Istedet søger hun kontakten med den der ikke holder hende. Hun holder den flot både i pusle perioderne og når hun bare ligger selv. Når jeg ammer hende, kan jeg få kontakt uden hun stikker i med et hyl. Men hun strider imod og vender og drejer sit hovedet på noget andet når jeg prøver i armene. Og det gør hun ved alle. Hvis man så får fanget hende i armene er det ganske kort og meget sjælent hun gider, og pludselig kan hun bryde sammen og vrælle over den kontakt i armen. Det viker både hårdt og anstrengende for hende. Hvad kan det skyldes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Mikkel's mor <3

den-lykkeligste skriver:

piger;* min datter 2 månede baby prøver undgå kontakt hvis man har hende i armene. Istedet søger hun kontakten med den der ikke holder hende. Hun holder den flot både i pusle perioderne og når hun bare ligger selv. Når jeg ammer hende, kan jeg få kontakt uden hun stikker i med et hyl. Men hun strider imod og vender og drejer sit hovedet på noget andet når jeg prøver i armene. Og det gør hun ved alle. Hvis man så får fanget hende i armene er det ganske kort og meget sjælent hun gider, og pludselig kan hun bryde sammen og vrælle over den kontakt i armen. Det viker både hårdt og anstrengende for hende. Hvad kan det skyldes?

Har det altid været sådan med hende ?

Anmeld

5. oktober 2011

kirsti

Måske er det noget med synet når hun er så tæt på

Anmeld

5. oktober 2011

Zeus

Cajsa gjorde det samme.. Hun kiggede ALTID på den, hun ikke sad ved. Hvis vi så byttede, så kiggede hun på den, hun lige havde siddet ved - og som hun ikke ville kigge på 2 sek før. 

Men det var nu ikke noget vi undrede os over, og der er ingenting idag  

Anmeld

5. oktober 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Mikkel's mor <3 skriver:

Har det altid været sådan med hende ?

ja faktisk :s

Anmeld

5. oktober 2011

mor-til-en-dejlig-baby

kirsti skriver:

Måske er det noget med synet når hun er så tæt på

ja den tanke har også strejfet mig !

Anmeld

5. oktober 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Zeus skriver:

Cajsa gjorde det samme.. Hun kiggede ALTID på den, hun ikke sad ved. Hvis vi så byttede, så kiggede hun på den, hun lige havde siddet ved - og som hun ikke ville kigge på 2 sek før. 

Men det var nu ikke noget vi undrede os over, og der er ingenting idag  

okey det ligner meget min datter. Men min SP er meget bekymret over det.

Anmeld

5. oktober 2011

Janni.

Jeg tænker om det kan virke for overvældende for hende at have så meget kontakt tæt på? Silas ignorer altid mig hvis der er én anden til stedet i rummet og omvendt hvis det er hans far der sidder med ham. 

Anmeld

5. oktober 2011

Mikkel's mor <3

den-lykkeligste skriver:

ja faktisk :s

hmm så har jeg desværre ingen bud..

Anmeld

5. oktober 2011

Zeus

okey det ligner meget min datter. Men min SP er meget bekymret over det.

Vi nævnte det ikke for vores, igen fordi vi slet ikke undrede os over det, så det skal jeg ikke kunne sige.. Så længe hun fint havde kontakt med den anden, så var det slet ikke noget vi følte vi skulle gå nogen steder med.. På et tidspunkt gik det over, også var der ingenting mere, og hun er på ingen måde svær at komme i kontakt med idag.. Hun er lige som alle andre  Faktisk irriterede det mig grusomt, hvis gæster prøvede på at tvinge hende til en kontakt, som hun tydeligvis ikke ville have, og vendte og drejede hende, som om hun var en lille dukke.. Hun kunne godt tage kontakt med alle - når hun selv ville - og det har vi respekteret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.