Mon jeg overhovedet kan blive GRAVID !! :'( ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

kimfrit skriver:

Selvfølgelig kan du det, håber snart det også sker for dig

Taaaaaaak smukke & lige over !!Glæder mig SÅ meget til at det bliver min tur !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Vi har prøvet det der med ikke at have sex p.g.a baby , men gør det fordi vi har lyst ..
- Jeg kan ikke have sex uden lysten er der ..

Men tak for rådet ..

Jeg tænker nu ikke at i skal dyrke sex uden lyst, men at i måske skal ligge PB på standby en tid - få det lidt på afstand, psykisk.

/Fenja

Anmeld

6. oktober 2011

Mauser.

har i prøvet med æg. løsningstest osv ??
håber virkelig at det lykkedes for jer

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg tænker nu ikke at i skal dyrke sex uden lyst, men at i måske skal ligge PB på standby en tid - få det lidt på afstand, psykisk.

/Fenja

Ja , det har vi os bare prøvet , men man kan jo aldrig lægge det helt væk, når man så gerne vil ..

Anmeld

7. oktober 2011

Emily2012<3

Anonym skriver:

Hej alle I dejlige kvinder ! ..

Jaa som overskriften lyder, er jeg kommet  meget i tvivl om jeg overhovedet kan blive gravid , så vi kan få vores ønske BABY !

Nu har vi prøvet i lidt over 1 år og der sker bare intet ..
Man bliver virkelig dep. !! & ked af det ..

Vi vil bare så gerne have en lille baby

Synes vi prøver alt muligt men der sker ikk noget ..

Jeg er sikker på det nok skal komme.. Jeg tror på at ALLE kan blive gravide, det skal bare være på det HELT rette tidspunkt..

Jeg har brændende ønsket mig at blive gravid siden jeg var 18 og var sammen med min eks, men intet skete.. Jeg havde det i tankerne hele tiden!

Først da jeg var 24 og faktisk havde opgivet håbet, så udeblev min mens og jeg blev bare SÅ overrasket..

Lige de 2 måneders tid hvor jeg IKKE tænkte på det så skete miraklet..

Jeg kunne blive gravid, så jeg er sikker på at alle andre også kan.. Det skal bare være på det HELT rette tidspunkt..

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

BJNGJ. skriver:

Jeg er sikker på det nok skal komme.. Jeg tror på at ALLE kan blive gravide, det skal bare være på det HELT rette tidspunkt..

Jeg har brændende ønsket mig at blive gravid siden jeg var 18 og var sammen med min eks, men intet skete.. Jeg havde det i tankerne hele tiden!

Først da jeg var 24 og faktisk havde opgivet håbet, så udeblev min mens og jeg blev bare SÅ overrasket..

Lige de 2 måneders tid hvor jeg IKKE tænkte på det så skete miraklet..

Jeg kunne blive gravid, så jeg er sikker på at alle andre også kan.. Det skal bare være på det HELT rette tidspunkt..

Taaaak .. Der er nok håb forude

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

har i prøvet med æg. løsningstest osv ??
håber virkelig at det lykkedes for jer

Jep det har vi den her gang , men det gik ikk så godt for der blev aldrig en positiv test ..

Anmeld

7. oktober 2011

Kruse90

Jeg syntes du skal kontakte lægen så i kan starte med at få tjekket sædkvaliteten. Sådan startede vi.

Det kan sagtens være at i intet fejler, men hvis jeg var jer ville jeg få ringet. Sædkvaliteten er det billigste at tjekke op på.

Det var det der var galt her hos os.

Jeg krydser for jer.
Husk at opdater.

Kram Carina

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

Jeg syntes du skal kontakte lægen så i kan starte med at få tjekket sædkvaliteten. Sådan startede vi.

Det kan sagtens være at i intet fejler, men hvis jeg var jer ville jeg få ringet. Sædkvaliteten er det billigste at tjekke op på.

Det var det der var galt her hos os.

Jeg krydser for jer.
Husk at opdater.

Kram Carina

Taaak for rådet

Men det har vi fået gjort, og den var fin . så valgt vi at forsætte men der er stadigvæk ikke sket noget

- Så vi starter med lægen her om 14dage, fordi jeg er ved at skifte læge. så vi hae læge sammen sted ..
Og så vil vi have lægen med indover ..

Håber virkelig bare ikk det er noget galt !!

Anmeld

7. oktober 2011

Muffinmus

jeg var 14 mdr om det første gang..og det mistede vi, var 2 år om det igen bagefter da min søn blev lavet og lillesøster er altså lavet på kun 5 mdr og en anden på kun 2....så der kan ske mange ting når man mindst venter det:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.