Hvad for nogen test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.259 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Arh , jeg har absolut ingen tålmodighed , så ejg vil lige høre hvad for nogen teste kan måle lavt HCG ??

Og hvor tidligt kan man teste ??

Igår havde jeg sådan nogen mens smerter i understellet 7 dage før test dag . Men et tidspunkt i går aftes får jeg sådan et ordentlig jag i underlivet , og mens smerterne forsvinder .. De har ikk været der siden .. Ved ikk om det er et godt tegn ?? Jeg håber jo ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

M&N

Anonym skriver:

Arh , jeg har absolut ingen tålmodighed , så ejg vil lige høre hvad for nogen teste kan måle lavt HCG ??

Igår havde jeg sådan nogen mens smerter i understellet 7 dage før test dag . Men et tidspunkt i går aftes får jeg sådan et ordentlig jag i underlivet , og mens smerterne forsvinder .. De har ikk været der siden .. Ved ikk om det er et godt tegn ?? Jeg håber jo ..

Kan det have været din ÆL der har været der? Nogle gange kommer den lidt senere end andres, har du prøvet at teste ÆL midt i din cyklus? 

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Kan det have været din ÆL der har været der? Nogle gange kommer den lidt senere end andres, har du prøvet at teste ÆL midt i din cyklus? 

Jeg har ikk testet ÆL den her måned .. Men har gjort de andre måneder og der har den ligget der på 24 dagen .. Men jeg havde jo kun 7 dage til test dag igår , er det så ikk meget sent æl kommer ??

HAr jeg aldrig prøvede ..

Anmeld

5. oktober 2011

Truddi

I sin tid købte jeg en pakke high-sensitive tests' hos babyornot. I en sådan pakke er der 5 teste, og den koster kun 45 kr. High sensitive beskrives sådan: "Meget følsom graviditetstest med en følsomhed på 10 mIU/ml. Med en så høj følsomhed er det muligt at få tidligere indikation af en graviditet."

De kan bl.a. købes her:

www.babyornot/product_info.php/cPath/27/products_id/100

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Truddi skriver:

I sin tid købte jeg en pakke high-sensitive tests' hos babyornot. I en sådan pakke er der 5 teste, og den koster kun 45 kr. High sensitive beskrives sådan: "Meget følsom graviditetstest med en følsomhed på 10 mIU/ml. Med en så høj følsomhed er det muligt at få tidligere indikation af en graviditet."

De kan bl.a. købes her:

www.babyornot/product_info.php/cPath/27/products_id/100

Okay tusinde tak , dem vil jeg lige kigge på hvor langtid før testet du ??

Anmeld

5. oktober 2011

baby84

Anonym skriver:

Kunne ikke få fat i det omtalte high sensitive tests da jeg skulle teste, men købte valmed i rema som var den strimmeltest der først viste tydeligt. Dette gjorde clearblue digital også 4 dage før mens.

Valmed skal dog aflæses indenfor tiden da den ellers kan finde på at lave skygge/fordamoningsstreger.

held og lykke med det

Anmeld

5. oktober 2011

1012lmp

Jeg plejer bare at købe dem i Rema1000 osv og sidst testede jeg positiv 1-1½ uge før tid...

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

Kunne ikke få fat i det omtalte high sensitive tests da jeg skulle teste, men købte valmed i rema som var den strimmeltest der først viste tydeligt. Dette gjorde clearblue digital også 4 dage før mens.

Valmed skal dog aflæses indenfor tiden da den ellers kan finde på at lave skygge/fordamoningsstreger.

held og lykke med det

Tusinde tak , jeg har lige været inde og bestille en digital test og de der high sensetivt ..

Så vil jeg forsøge at vente med at teste indtil søndag/mandag

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Jeg plejer bare at købe dem i Rema1000 osv og sidst testede jeg positiv 1-1½ uge før tid...

Okay , det var godt nok billigt .. Jeg prøvede at tage en igår , godt nok ikk med morgenyrin . og den var negativ .. så så tidligt kan jeg ikk teste , jeg har 6 dage til test dag ..

Anmeld

5. oktober 2011

Truddi

Tror nok jeg testede positiv en3-4 dage før tid, men den var også tydeligt positiv :-) De fleste andre (ikke-sensitive) teste måler 25 mlu/ml, så high-sensitive testene burde kunne teste en del før tid, end hvad angår de "normale" teste.  Og så er de jo også super billige, hehe. ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.