Hindeløsning i morgen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

foto på lærred

Leonora skriver:

Jubiiii den historie vil jeg gøre efter

Tak for det

Ja, jeg havde hørt så mange sige "Der kan gå laaang tid, eller det hjalp overhoved ikke på mig osv" så da jeg gik i seng uden der var sket noget overhoved havde jeg mistet troen på det.

Hov nu hvor jeg husker efter, så var det faktisk ikke på terminsdagen med hvis 5-6 dage efter for jeg gik en uge over tid. Nå men under alle omstændigheder, så håber jeg der også sker noget for dig og du får en nem og god fødsel.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

dåbsinvitationer, julekort og collager på lærred

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Leonora skriver:

Kan høre at du kender til mine tanker...
Øv at du også har smerter...det er bare så irri

Jeg synes godt din jordmoder ku gøre et forsøg. Det giver jo sig selv at hvis din krop ik er klar kan det slet ik lade sig gøre....så hvorfor ik prøve...tænker jeg...

Jeg håber du snart går i gang af dig selv...og vi må dog sige at vi kan se en ende på det hele inden 3 uger

Glæder mig til at følge dig da vores børn kommer til verden samtidigt :-)

jep kender alt til det. har en datter på 2 jeg også skal være der for og det er bestemt ikke nemt når man har ondt og ingen ting kan pga smerter.

har snakket med hende og hun vil ikk gøre noget som helst for at kunne sætte bare lidt gang i det. håber jeg går igang iden termin.
har snakket med fødegangen en gang i lørdags fordi at jeg har så ondt og de sagde jeg bare måtte slappe af og hvile mig og så håbe det snart var ovre og hvis det blev værre kunne jeg ringe igen eller snakke med min egen læge og få sådan et bælte der kan støtte op. har en tid ved en anden jordmor den 13 men håber virkelig jeg har født inden da. orker ikk mere.

glæder mig også til at følge dig og høre alt om din hjemmefødsel.
det er dejligt at kunne se en ende på det hele men årh hvor ville jeg bare gerne ha hende nu.

Anmeld

5. oktober 2011

Leonora

NNM skriver:

jep kender alt til det. har en datter på 2 jeg også skal være der for og det er bestemt ikke nemt når man har ondt og ingen ting kan pga smerter.

har snakket med hende og hun vil ikk gøre noget som helst for at kunne sætte bare lidt gang i det. håber jeg går igang iden termin.
har snakket med fødegangen en gang i lørdags fordi at jeg har så ondt og de sagde jeg bare måtte slappe af og hvile mig og så håbe det snart var ovre og hvis det blev værre kunne jeg ringe igen eller snakke med min egen læge og få sådan et bælte der kan støtte op. har en tid ved en anden jordmor den 13 men håber virkelig jeg har født inden da. orker ikk mere.

glæder mig også til at følge dig og høre alt om din hjemmefødsel.
det er dejligt at kunne se en ende på det hele men årh hvor ville jeg bare gerne ha hende nu.

Ja det er super nemt at få besked på at slappe af....det er bare lige lidt svært når man også skal passe på et andet barn...

Jeg håber meget for dig at du selv går i gang meget snart
Og om ikke andet at den anden jordmoder vil løsne hinder d 13...

Vi må blæse ve støv på hinanden

Knus og tanker fra mig som forstår din situation

Anmeld

5. oktober 2011

Leonora

foto på lærred skriver:

Ja, jeg havde hørt så mange sige "Der kan gå laaang tid, eller det hjalp overhoved ikke på mig osv" så da jeg gik i seng uden der var sket noget overhoved havde jeg mistet troen på det.

Hov nu hvor jeg husker efter, så var det faktisk ikke på terminsdagen med hvis 5-6 dage efter for jeg gik en uge over tid. Nå men under alle omstændigheder, så håber jeg der også sker noget for dig og du får en nem og god fødsel.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

dåbsinvitationer, julekort og collager på lærred

Nøj hvor jeg håber at det bliver det samme her....og at mine plukveer har åbnet mig nok til at hindeløsning er muligt

Jeg laver en update i morgen

Tak for dit svar

Anmeld

5. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Leonora skriver:

Ja det er super nemt at få besked på at slappe af....det er bare lige lidt svært når man også skal passe på et andet barn...

Jeg håber meget for dig at du selv går i gang meget snart
Og om ikke andet at den anden jordmoder vil løsne hinder d 13...

Vi må blæse ve støv på hinanden

Knus og tanker fra mig som forstår din situation

ja nemlig. er da taknemlig for min kæreste også går hjemme og så kan tage det meste med hende men savner også bare at lave noget med hende uden det gør ondt og jeg ikk kan fortsætte i længere tid.

ja må jo høre hende ad hvertfald hvis jeg når der til.

ja sender hvertfald vestøv til dig og håber det hjælper.

Anmeld

7. oktober 2011

Ranarupta

Leonora skriver:

Godmorgen tøser

Nøj hvor jeg glæder mig til at få lillesøster ud af maven
De sidste par uger har været præget af smerter i bækken, læn og skamben. Og har haft et ton af plukveer som vækker mig om natten og giver søvnunderskud. Så synes faktisk ik det er så sjovt mere

Jeg har termin på søndag men min jordemoder veninde, som også skal med til fødslen herhjemme i stuen, vil lave hindeløsning i morgen formiddag. Jeg håber meget at det kan sætte skub i veer eller vandafgang

Ved spørgsmålet er stillet før, men hvor mange havde go effekt af hindeløsning som 2. gangs fødende???

Go dag til alle

Hvad så, putte?

Mon det har sat lidt igang?  

Anmeld

7. oktober 2011

Leonora

Ranarupta skriver:

Hvad så, putte?

Mon det har sat lidt igang?  

Næ ik så meget andet end flere plukveer....men min livmoder hals var blød som smør og hun få to fingre op...
Vi gør det igen i morgen formiddag og så vil hun være lidt mere hård

Jeg tror ik jeg kommer til at gå 14 dage over....tror det blir inden for den næste uges tid

Kæmpe kram og go week til dig søde

Anmeld

7. oktober 2011

Sommersko

Leonora skriver:

Er der ingen 2 gangs fødende der har prøvet hindeløsningen?

Go eftermiddag

Jeg fik en hindeløsning da jeg ventede nr 2. var gået 4 dage over tid, JM var noget overrasket, da jeg allerede var 3 cm åben, uden jeg havde mærket noget.

Fik hindeløsningen ca kl 15.30 - 1 time begyndte jeg at få plukveer. Kl 21 fik jeg den første rigtige ve, kl 01.20 fik jeg presseveer og og kl 01.25 fødte jeg

Så her havde det en meget god virkning, det gjorde overhovedet ikke ondt at få lavet.

Anmeld

7. oktober 2011

Ranarupta

Leonora skriver:

Næ ik så meget andet end flere plukveer....men min livmoder hals var blød som smør og hun få to fingre op...
Vi gør det igen i morgen formiddag og så vil hun være lidt mere hård

Jeg tror ik jeg kommer til at gå 14 dage over....tror det blir inden for den næste uges tid

Kæmpe kram og go week til dig søde

Øv, hvor strengt.

Men ihh, hvor er det bare spændende!

Tak og i lige måde, putte!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.