Leonora skriver:
Kan høre at du kender til mine tanker...
Øv at du også har smerter...det er bare så irri
Jeg synes godt din jordmoder ku gøre et forsøg. Det giver jo sig selv at hvis din krop ik er klar kan det slet ik lade sig gøre....så hvorfor ik prøve...tænker jeg...
Jeg håber du snart går i gang af dig selv...og vi må dog sige at vi kan se en ende på det hele inden 3 uger 

Glæder mig til at følge dig da vores børn kommer til verden samtidigt :-)
jep kender alt til det. har en datter på 2 jeg også skal være der for og det er bestemt ikke nemt når man har ondt og ingen ting kan pga smerter.
har snakket med hende og hun vil ikk gøre noget som helst for at kunne sætte bare lidt gang i det. håber jeg går igang iden termin.
har snakket med fødegangen en gang i lørdags fordi at jeg har så ondt og de sagde jeg bare måtte slappe af og hvile mig og så håbe det snart var ovre og hvis det blev værre kunne jeg ringe igen eller snakke med min egen læge og få sådan et bælte der kan støtte op. har en tid ved en anden jordmor den 13 men håber virkelig jeg har født inden da. orker ikk mere.
glæder mig også til at følge dig og høre alt om din hjemmefødsel.
det er dejligt at kunne se en ende på det hele men årh hvor ville jeg bare gerne ha hende nu.
Anmeld