Hindeløsning i morgen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.678 visninger
18 svar
1 synes godt om
5. oktober 2011

Leonora

Godmorgen tøser

Nøj hvor jeg glæder mig til at få lillesøster ud af maven
De sidste par uger har været præget af smerter i bækken, læn og skamben. Og har haft et ton af plukveer som vækker mig om natten og giver søvnunderskud. Så synes faktisk ik det er så sjovt mere

Jeg har termin på søndag men min jordemoder veninde, som også skal med til fødslen herhjemme i stuen, vil lave hindeløsning i morgen formiddag. Jeg håber meget at det kan sætte skub i veer eller vandafgang

Ved spørgsmålet er stillet før, men hvor mange havde go effekt af hindeløsning som 2. gangs fødende???

Go dag til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Leonora

Er der ingen 2 gangs fødende der har prøvet hindeløsningen?

Go eftermiddag

Anmeld

5. oktober 2011

Mira0911

Jeg har ikke prøvet det... 

Vil bare sige held og lykke.... 

Anmeld

5. oktober 2011

Leonora

Mira0911 skriver:

Jeg har ikke prøvet det... 

Vil bare sige held og lykke.... 

Mange tak
Jeg vil jo så gerne føde hjemme så jeg skal go ik gå for meget over

Håber jeg er blandt de 50% der føder inden for 24 timer efter hindeløsning

Go onsdag eftermiddag til dig og din familie

Anmeld

5. oktober 2011

foto på lærred

Leonora skriver:

Godmorgen tøser

De sidste par uger har været præget af smerter i bækken, læn og skamben. Og har haft et ton af plukveer som vækker mig om natten og giver søvnunderskud. Så synes faktisk ik det er så sjovt mere

Jeg har termin på søndag men min jordemoder veninde, som også skal med til fødslen herhjemme i stuen, vil lave hindeløsning i morgen formiddag. Jeg håber meget at det kan sætte skub i veer eller vandafgang

Ved spørgsmålet er stillet før, men hvor mange havde go effekt af hindeløsning som 2. gangs fødende???

Go dag til alle

Andengangsfødende.

Fik lavet hindeløsning på terminsdagen om formiddagen og vandet gik om natten (havde ikke haft plukveer eller lign inden)

Held og lykke med det hele

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

dåbsinvitationer, julekort og collager på lærred

Anmeld

5. oktober 2011

Ranarupta

Leonora skriver:

Godmorgen tøser

Go dag til alle

Jeg aner intet om hindeløsning, men jeg håber, at der ikke engang går 24 timer og at du får lov at føde hjemme!

Rigtigt god arbejdslyst med fødslen!
Kram, Karina  

Anmeld

5. oktober 2011

Leonora

foto på lærred skriver:

Andengangsfødende.

Fik lavet hindeløsning på terminsdagen om formiddagen og vandet gik om natten (havde ikke haft plukveer eller lign inden)

Held og lykke med det hele

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

dåbsinvitationer, julekort og collager på lærred

Jubiiii den historie vil jeg gøre efter

Tak for det

Anmeld

5. oktober 2011

NinaNymannMadsen

vil bare sige held og lykke med det hele og håber det hjælper. har selv termin på søndag men min jordmor vil ikk lave hindeløsning og kender ikk nogen der er jordmor der kunne gøre det.

har lige som dig selv døjet med en masse smerter og nogen dage er det så slemt jeg ikke kan gå rundt uden at det gør ondt hele tiden.

men held og lykke med det hele. håber det virker på dig

Anmeld

5. oktober 2011

Leonora

Ranarupta skriver:

Jeg aner intet om hindeløsning, men jeg håber, at der ikke engang går 24 timer og at du får lov at føde hjemme!

Rigtigt god arbejdslyst med fødslen!
Kram, Karina  

Tak søde Karina

Jeg håber du får ret for synes sku ik det er så sjovt mere....det er ik så meget det at jeg er urålmodig for at få hende i mine arme men mere alle de skide smerter som gør mig immobil

Det er ik sjovt når man samtidig skal være mor for en 3 årig.
Men naturen bestemmer jo så jeg må vente med tålmodighed

Håber du har det godt og nyder livet med din skønne dreng

Anmeld

5. oktober 2011

Leonora

NNM skriver:

vil bare sige held og lykke med det hele og håber det hjælper. har selv termin på søndag men min jordmor vil ikk lave hindeløsning og kender ikk nogen der er jordmor der kunne gøre det.

har lige som dig selv døjet med en masse smerter og nogen dage er det så slemt jeg ikke kan gå rundt uden at det gør ondt hele tiden.

men held og lykke med det hele. håber det virker på dig

Kan høre at du kender til mine tanker...
Øv at du også har smerter...det er bare så irri

Jeg synes godt din jordmoder ku gøre et forsøg. Det giver jo sig selv at hvis din krop ik er klar kan det slet ik lade sig gøre....så hvorfor ik prøve...tænker jeg...

Jeg håber du snart går i gang af dig selv...og vi må dog sige at vi kan se en ende på det hele inden 3 uger

Glæder mig til at følge dig da vores børn kommer til verden samtidigt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.