Positiv eller negativ?? Hvad syns i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Huh, jah nu fik jeg taget en graviditetstest og tror sku der kan skimtes en streg nr 2.. Men jeg er dog lidt i tvivl om jeg ser over mig, eller om der måske kunne være en såkaldt skyggestreg, eller om det seriøst er noget

- Så jeg ville spørge om nogen her ville være så sød at sige jeres ærlige mening, om hvad i syns der ses?? - i er også velkomne at fortælle om hvad jeres erfaringer er med svage/uvisse resultater.

Er bare så nervøs for at tage en test mere, da vi rent faktiskt ville vente lige lidt endnu med PB.. men, jeg ved det, det bliver jeg nok nødt til, om jeg skal blive 100% sikker

takker på forhånd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

SpunkenJo

Jag kan også skimte en lille bitte streg med farve i!!!

Ligner mine første tests

Vent 2 dage/48timer og se om ikke den blir en del tydeligere

Et forsigtigt tillykke herfra

Anmeld

5. oktober 2011

Frøken J.

Kan godt se streg nummer to og ønsker et forsigtigt tillykke :-) vent et par dage og prøv igen - mon ikke den blive mere tydelig :-D

Anmeld

5. oktober 2011

sandorff

melder med i klubben, sender dig et, forsigtigt, men stort tillykke med din nye titel som MOR

Anmeld

5. oktober 2011

Peanut

sandorff skriver:

melder med i klubben, sender dig et, forsigtigt, men stort tillykke med din nye titel som MOR

Anmeld

5. oktober 2011

Soleil

Den er svær at se, men tror også liiiige at mine øjne kan ane en lille streg

Anmeld

5. oktober 2011

BinaMor

stort tillykke. nyd følelsen i maven lige nu.

Anmeld

5. oktober 2011

Mira0911

Kan godt skimte den... Så et forsigtig tillykke... 

Anmeld

5. oktober 2011

Moms

Jeg synes også den er en lille smule lyserød.

På de negative tests jeg har lavet - som ser ud til at være samme mærke som din - kunne man godt ane, hvor den positive streg skulle have været, men det var aldrig lyserødt.

Så jeg tror, den er positiv.

Held og lykke

Moms

Anmeld

5. oktober 2011

Jelles

Anonym skriver:

Huh, jah nu fik jeg taget en graviditetstest og tror sku der kan skimtes en streg nr 2.. Men jeg er dog lidt i tvivl om jeg ser over mig, eller om der måske kunne være en såkaldt skyggestreg, eller om det seriøst er noget

- Så jeg ville spørge om nogen her ville være så sød at sige jeres ærlige mening, om hvad i syns der ses?? - i er også velkomne at fortælle om hvad jeres erfaringer er med svage/uvisse resultater.

Er bare så nervøs for at tage en test mere, da vi rent faktiskt ville vente lige lidt endnu med PB.. men, jeg ved det, det bliver jeg nok nødt til, om jeg skal blive 100% sikker

takker på forhånd

Hvornår har du forventet mens?

Jeg kan sagtens se stregen, den er svag, men den er der?

Forsigtigt tillykke herfra..

knus sandie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.