Aktive bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

-Sigrid-

Frøken J. skriver:

Haha! Elsker overskriften :-D gjorde jeg startede dagee med et grin :-P anyway. Her har det stort set kun været højre bryst der har lækket hele vejen igennem. Dog ikke så vildt, kun dråber. Så det er vidst meget normalt :-) igår direkte løb det dog fra venstre bryst. Blev helt forskrækket - den var alligevel ny :-P

Jeg er glad for at kunne starte dagen godt for dig så

Jeg er glad for jeg ikke er den eneste, og så ved du da at begge virker over forventning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

-Sigrid-

CmarianN skriver:

Mine lækker godt nok ikke (endnu?!), men ret hurtig efter jeg blev gravid blev min venstre brystvorte dobbelt så stor som den anden - DET undre mig!!!! Man kan jo fanme se jeg har "langt lys på" selvom jeg har sort bluse på… frækt! (eller noget)....... Ja undskyld jeg egentlig ik lige kom med et svar du kan bruge til noget ;-)

Haha det med bryster i forskellige størrelser tror jeg er meget normalt Inden jeg blev gravid havde jeg total identiske bryster ... Nu stritter den ene mere end den anden  En op og en ned

Anmeld

5. oktober 2011

Koen.

-Sigrid- skriver:

Jamen så kan vi være særlinge sammen - med vores Krøller 

Ej jeg er lidt glad for at jeg ikke er den eneste 

Lyder som en brilliant ide

Nej, det er rart med andre i samme båd Nu går jeg spændt og venter på hvornår jeg mon lækker denne gang for der går læææææænge

Anmeld

5. oktober 2011

-Sigrid-

tanja. skriver:

Lyder som en brilliant ide

Nej, det er rart med andre i samme båd Nu går jeg spændt og venter på hvornår jeg mon lækker denne gang for der går læææææænge

Haha det kan man da håbe, det er ikke den sjoveste ting - meeen, jeg har været ude og købe ammeindlæg med svigermor idag  - og så gav hun mig chokoladeæske, toms 

Anmeld

5. oktober 2011

Koen.

-Sigrid- skriver:

Haha det kan man da håbe, det er ikke den sjoveste ting - meeen, jeg har været ude og købe ammeindlæg med svigermor idag  - og så gav hun mig chokoladeæske, toms 

åååh ja så kan du godt lige komme forbi rolfsgade 98a, jeg sidder her med en kedelig banan

Men ja amme indlæg er ski en nødvendighed på trods af man ikke engang har født endnu haha

Anmeld

5. oktober 2011

-Sigrid-

tanja. skriver:

åååh ja så kan du godt lige komme forbi rolfsgade 98a, jeg sidder her med en kedelig banan

Men ja amme indlæg er ski en nødvendighed på trods af man ikke engang har født endnu haha

Haha hvis du kommer om på stengårdsvej har jeg masser chokolade, jeg deler gerne

Jep, på højde med ... i dont know, strækbukser? 

Anmeld

5. oktober 2011

Koen.

-Sigrid- skriver:

Haha hvis du kommer om på stengårdsvej har jeg masser chokolade, jeg deler gerne

Jep, på højde med ... i dont know, strækbukser? 

åh tror det tager for lang tid inden jeg får røven i en bus og hjem igen for skal med bussen ud og hente prinsessen 14.20 MEN synes du pakker æske væk NU og så står jeg foran din dør i morgen kl 10 for at guffe chokolade

Åh ja og leggins Jeg er i uge 11 og måtte allerede for 3 uge siden købe mine første par ventebukser

Anmeld

5. oktober 2011

-Sigrid-

tanja. skriver:

åh tror det tager for lang tid inden jeg får røven i en bus og hjem igen for skal med bussen ud og hente prinsessen 14.20 MEN synes du pakker æske væk NU og så står jeg foran din dør i morgen kl 10 for at guffe chokolade

Åh ja og leggins Jeg er i uge 11 og måtte allerede for 3 uge siden købe mine første par ventebukser

Hvis du mener det seriøst, så pakker jeg chokoladen væk ;b

Haha sker det ikke tit at man vokser enorm tidligt med nummer 2?  

Anmeld

5. oktober 2011

Koen.

-Sigrid- skriver:

Hvis du mener det seriøst, så pakker jeg chokoladen væk ;b

Haha sker det ikke tit at man vokser enorm tidligt med nummer 2?  

Jamen heller end gerne, har ikke så meget andet at lave og kunne da være hyggeligt og se hvad du var for en

det siger de kloge i hvert fald så ender nok som hval denne gang

Anmeld

5. oktober 2011

-Sigrid-

tanja. skriver:

Jamen heller end gerne, har ikke så meget andet at lave og kunne da være hyggeligt og se hvad du var for en

det siger de kloge i hvert fald så ender nok som hval denne gang

Haha jeg pakker chokoladen sammen så ;b

Nej, det er dine mavemuskler der er "slappere", fordi de har udvidet sig i din sidste graviditet og ikke kunne trække sig sammen - Krøllen kommer ikke til at fylde mere end den sidste, du kan bare ikke "skjule" det så længe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.