Aktive bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
21 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

-Sigrid-

Hvordan fungere jeres bryster? Mit højre er noget mere malkende end det venstre, og det undre mig egentlig lidt - jeg kan ikke få det højre til at stoppe, og det venstre drypper måske kun en enkelt gang hver anden dag  

Er det mig som har mærkelige bryster?

BTW, så har jeg "malket" i flere måneder, og sådan at min kæreste - hvis han havde lyst - sikkert kunne slukke tørsten i mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Mira0911

-Sigrid- skriver:

Hvordan fungere jeres bryster? Mit højre er noget mere malkende end det venstre, og det undre mig egentlig lidt - jeg kan ikke få det højre til at stoppe, og det venstre drypper måske kun en enkelt gang hver anden dag  

Er det mig som har mærkelige bryster?

BTW, så har jeg "malket" i flere måneder, og sådan at min kæreste - hvis han havde lyst - sikkert kunne slukke tørsten i mig

Da jeg ventede Julie sev det bare ud af mig hele tiden... Jeg gjorde ikke noget ved det end at jeg begyndte at gå med ammeindlæg... 

Da jeg ventede Lina var det noget helt andet... Der kom slet ikke noget sivende som i første graviditet... Og slet ikke haft brug for ammeindlæg... 

Tror ikke rigtig du kan gøre mere end det du gør nu... 

Anmeld

5. oktober 2011

-Sigrid-

Mira0911 skriver:

Da jeg ventede Julie sev det bare ud af mig hele tiden... Jeg gjorde ikke noget ved det end at jeg begyndte at gå med ammeindlæg... 

Da jeg ventede Lina var det noget helt andet... Der kom slet ikke noget sivende som i første graviditet... Og slet ikke haft brug for ammeindlæg... 

Tror ikke rigtig du kan gøre mere end det du gør nu... 

Jeg tror jeg formulerede det dårligt, jeg mente om det er normalt at mit ene bryst er så meget mere aktivt end det andet ?

Bruger også ammeindlæg, ud over om natten

Anmeld

5. oktober 2011

Mira0911

-Sigrid- skriver:

Jeg tror jeg formulerede det dårligt, jeg mente om det er normalt at mit ene bryst er så meget mere aktivt end det andet ?

Bruger også ammeindlæg, ud over om natten

Hmm... Det kan jeg så ikke svare på, har ikke selv oplevet det... 

Anmeld

5. oktober 2011

-Sigrid-

Mira0911 skriver:

Hmm... Det kan jeg så ikke svare på, har ikke selv oplevet det... 

Okay, så er jeg nok bare en særling - men det chokere jo ikke

Anmeld

5. oktober 2011

Mira0911

-Sigrid- skriver:

Okay, så er jeg nok bare en særling - men det chokere jo ikke

Hihi... 

Håber du får et svar fra en anden... 

Anmeld

5. oktober 2011

Koen.

Ved den første kom der os lidt fra det ene bryst ind imellem hvor i mod det andet bare flød så er du en særling så er jeg os

Anmeld

5. oktober 2011

Frøken J.

Haha! Elsker overskriften :-D gjorde jeg startede dagee med et grin :-P anyway. Her har det stort set kun været højre bryst der har lækket hele vejen igennem. Dog ikke så vildt, kun dråber. Så det er vidst meget normalt :-) igår direkte løb det dog fra venstre bryst. Blev helt forskrækket - den var alligevel ny :-P

Anmeld

5. oktober 2011

CmarianN

Mine lækker godt nok ikke (endnu?!), men ret hurtig efter jeg blev gravid blev min venstre brystvorte dobbelt så stor som den anden - DET undre mig!!!! Man kan jo fanme se jeg har "langt lys på" selvom jeg har sort bluse på… frækt! (eller noget)....... Ja undskyld jeg egentlig ik lige kom med et svar du kan bruge til noget ;-)

Anmeld

5. oktober 2011

-Sigrid-

tanja. skriver:

Ved den første kom der os lidt fra det ene bryst ind imellem hvor i mod det andet bare flød så er du en særling så er jeg os

Jamen så kan vi være særlinge sammen - med vores Krøller 

Ej jeg er lidt glad for at jeg ikke er den eneste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.