Tigerspring - har i oplevet noget endnu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Siden Lina kom til verden har det ikke været hendes kop the at sove om aften eller om natten... 

Hun kalder på flasken hver time, og spiser en slat og sover 20 min ca og så starter det forfra... 

Det starter fra ca. kl. 20 og helt frem til kl. 4.30 om morgen... Stort set hver dag/nat...  

Tvivler på Lina's er tigerspring når det har stået på siden dag 1... 

Puuh det lyder godt nok hårdt!  Tror jeg ville sove det halve af dagen hehe.

Det bliver spændende om i så mærker noget til hendes tigerspring. Oplevede i noget med Julie?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Ka+Ma=Be

ønskeprinsesse2011 skriver:

betinna er os begyndt at ha nogle aftner hvor hun bare skriger i en times tid, hun er ik sulten og vil ik ha sutten og vil heller ikke sove, så er os ret sikker på hun hedes krop er igang med noget.

Ja, det lyder da sådan Hvor længe har det stået på? 

Jeg håber snart det er ved at være over, nu har det varet en uges tid her. Men han virker til, at være blevet mere glad nu

Anmeld

6. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Nope men Naia er jo også kun en uge.

Tigerspringet kommer typisk omkring uger 5-6 stykker og det næste årstid frem.

Her hjemme er vi i trodsig alderen (2 års alderen).

Nogle børn går hurtig igennem sit spring mens andre er meget på virket af det, men som du skriver så er det jo dejlig at se deres udvikling. 

tilgenglæd skal vi til at hode øje med Naia hun kan nemlig selv komme om på side nu og gør det hele tiden frække tøs

Uh ja, trodsalderen Den oplever nogle af mine venner også for tiden med deres datter. De synes det er hårdt, fordi hun altid har været en lille engel  hehe

Anmeld

6. oktober 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Vi er igang med første tigerspring nu og William er 6 uger imorgen! Det er hårdt, Han bliver pludselig rigtig ked og søger bryst/trykhed! Sover helst ikke selv i barnevognen, men i vores arme...  Heldigvis tager det kun et par dage, jeg prøver at trøste ham ved at synge for ham.  

Og ikke nok med tigerspring, så har jeg os fået brystbetændelse igen!!!! = William ondt i maven, pga. min pencilin!! Det er nu 3. gang jeg har det!! og håber det er sidste!!

Ja, det er super hårdt at stå model til Håber meget, at de andre spring går let.

Puuh, nu igen! Du må da være godt træt af brystbetændelse! Hvor hurtigt går det over, når du får pencillin?

Anmeld

6. oktober 2011

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Vi havde en dybt ulykkelig søn sidste weekend, men tror bestemt det var fordi, han blev overstimuleret af besøgende. Men hvor var det hårdt. Var helt grædefærdig fredag aften! Så jeg glæder mig bestemt ikke til springet, hvor der igen er en dybt ulykkelig Tristan. Åh, hvor det skærer i hjertet! Håbet I så småt er ovre det. Har læst, at det kommer igen når baby ca er 3 mdr og 1/2 år. Hmmm... i det mindste godt, at det ikke er hver måned! Kram

Årh, sådan en tur havde vi også! Efter en fødselsdag hos svigerfamilien, var han gået på arm hele dagen - og han var simpelthen så ulykkelig da vi skulle hjem

Har læst mig til, at næste tigerspring er ved 8 uger og så igen ved 12 uger. Og at der vist er 7-10 spring  Håber de næste går hurtigt over!

Anmeld

6. oktober 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Uh ja, trodsalderen Den oplever nogle af mine venner også for tiden med deres datter. De synes det er hårdt, fordi hun altid har været en lille engel  hehe

Det er heller ikke helt let og især nu hvor jeg ikke går særlig godt går faktisk ikke kun meget let pga smerterne, men de begynder heldigvis at fortage sig nu.

Anmeld

6. oktober 2011

***S***

Katte87 skriver:

Ja, det er super hårdt at stå model til Håber meget, at de andre spring går let.

Puuh, nu igen! Du må da være godt træt af brystbetændelse! Hvor hurtigt går det over, når du får pencillin?

Jamen, jeg startede på pencilin mandag eftermiddag og der var mit bryst helt mørkerødt og meget ømt!  Men idag torsdag er det ikke rødt mere men stadig lidt ømt.  Så den virker heldigvis hurtig!

Nu får jeg bare spændte bryst igen, hvis han spiser mere nu, pga. mavepine..  Så det er som at starte forfra hver gang!!

Nu skal det bare være sidste gang!!

Ja det er meget hårdt når de små pus er så kede af det!!  Håber snart i er over det!

Anmeld

7. oktober 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Jamen, jeg startede på pencilin mandag eftermiddag og der var mit bryst helt mørkerødt og meget ømt!  Men idag torsdag er det ikke rødt mere men stadig lidt ømt.  Så den virker heldigvis hurtig!

Nu får jeg bare spændte bryst igen, hvis han spiser mere nu, pga. mavepine..  Så det er som at starte forfra hver gang!!

Nu skal det bare være sidste gang!!

Ja det er meget hårdt når de små pus er så kede af det!!  Håber snart i er over det!

Øv altså! Det tror jeg godt nok ikke, jeg kunne holde ud. Jeg synes det er hårdt nok bare med ømme/smertende bryster  Puuh!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.