Tigerspring - har i oplevet noget endnu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.197 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Ja undskyld jeg spammer jer lidt Men nu har jeg endelig armene lidt fri 

Jeg har været lidt i tvivl, om Benjamin er igang med sit første tigerspring. Men efter at have snakket lidt med nogle tøser her inde, er jeg rimelig sikker på, at det er det vi oplever.

Om aftenen bliver han pludselig meget ked af det og utrøstelig (spørg lige om der går panik i hans kære farmand .) Han søger brystet hele tiden, men spiser ikke og sover stort set kun i vores arme. 

Det er hårdt at se på, men det er dejligt at vide, at det blot er midlertidigt, og et tegn på, at der sker nogle fantastiske ting med min lille drengs udvikling. Nu er jeg spændt på at se, hvordan han reagerer, når det hele er forbi 

Har i oplevet noget lignende? 

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Mira0911

Siden Lina kom til verden har det ikke været hendes kop the at sove om aften eller om natten... 

Hun kalder på flasken hver time, og spiser en slat og sover 20 min ca og så starter det forfra... 

Det starter fra ca. kl. 20 og helt frem til kl. 4.30 om morgen... Stort set hver dag/nat...  

Tvivler på Lina's er tigerspring når det har stået på siden dag 1... 

Anmeld

5. oktober 2011

ønskeprinsesse2011

betinna er os begyndt at ha nogle aftner hvor hun bare skriger i en times tid, hun er ik sulten og vil ik ha sutten og vil heller ikke sove, så er os ret sikker på hun hedes krop er igang med noget.

Anmeld

5. oktober 2011

SaNiNa

Nope men Naia er jo også kun en uge.

Tigerspringet kommer typisk omkring uger 5-6 stykker og det næste årstid frem.

Her hjemme er vi i trodsig alderen (2 års alderen).

Nogle børn går hurtig igennem sit spring mens andre er meget på virket af det, men som du skriver så er det jo dejlig at se deres udvikling. 

tilgenglæd skal vi til at hode øje med Naia hun kan nemlig selv komme om på side nu og gør det hele tiden frække tøs

Anmeld

5. oktober 2011

***S***

Vi er igang med første tigerspring nu og William er 6 uger imorgen! Det er hårdt, Han bliver pludselig rigtig ked og søger bryst/trykhed! Sover helst ikke selv i barnevognen, men i vores arme...  Heldigvis tager det kun et par dage, jeg prøver at trøste ham ved at synge for ham.  

Og ikke nok med tigerspring, så har jeg os fået brystbetændelse igen!!!! = William ondt i maven, pga. min pencilin!! Det er nu 3. gang jeg har det!! og håber det er sidste!!

Anmeld

5. oktober 2011

MaybeBaby

Katte87 skriver:

Ja undskyld jeg spammer jer lidt Men nu har jeg endelig armene lidt fri 

Jeg har været lidt i tvivl, om Benjamin er igang med sit første tigerspring. Men efter at have snakket lidt med nogle tøser her inde, er jeg rimelig sikker på, at det er det vi oplever.

Om aftenen bliver han pludselig meget ked af det og utrøstelig (spørg lige om der går panik i hans kære farmand .) Han søger brystet hele tiden, men spiser ikke og sover stort set kun i vores arme. 

Det er hårdt at se på, men det er dejligt at vide, at det blot er midlertidigt, og et tegn på, at der sker nogle fantastiske ting med min lille drengs udvikling. Nu er jeg spændt på at se, hvordan han reagerer, når det hele er forbi 

Har i oplevet noget lignende? 

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring

Vi havde en dybt ulykkelig søn sidste weekend, men tror bestemt det var fordi, han blev overstimuleret af besøgende. Men hvor var det hårdt. Var helt grædefærdig fredag aften! Så jeg glæder mig bestemt ikke til springet, hvor der igen er en dybt ulykkelig Tristan. Åh, hvor det skærer i hjertet! Håbet I så småt er ovre det. Har læst, at det kommer igen når baby ca er 3 mdr og 1/2 år. Hmmm... i det mindste godt, at det ikke er hver måned! Kram

Anmeld

5. oktober 2011

MaybeBaby

***S*** skriver:

Vi er igang med første tigerspring nu og William er 6 uger imorgen! Det er hårdt, Han bliver pludselig rigtig ked og søger bryst/trykhed! Sover helst ikke selv i barnevognen, men i vores arme...  Heldigvis tager det kun et par dage, jeg prøver at trøste ham ved at synge for ham.  

Og ikke nok med tigerspring, så har jeg os fået brystbetændelse igen!!!! = William ondt i maven, pga. min pencilin!! Det er nu 3. gang jeg har det!! og håber det er sidste!!

Better pus da! Og du har ikke tænkt på at starte med MME? Eller VIL du bare amme? For 3. gang?!? Av av av! Håber det bliver den sidste!

Anmeld

5. oktober 2011

***S***

Better pus da! Og du har ikke tænkt på at starte med MME? Eller VIL du bare amme? For 3. gang?!? Av av av! Håber det bliver den sidste!

Jeg vil amme!! Giver ikke op!!  Det gør ondt, men er ikke så slem som første gang jeg havde det!!

Det er bare møg irriterende!!  Tror jeg får det af kulde! Hvergang jeg fryser lidt, gør det ondt i mine bryster!  Så jeg må bare holde mig mere varm,  end jeg gør! Bruger uld indlæg og har mange bluser på! Må tage et uld tørklæde og binde rundt os!  

Anmeld

5. oktober 2011

RiUL

***S*** skriver:

Jeg vil amme!! Giver ikke op!!  Det gør ondt, men er ikke så slem som første gang jeg havde det!!

Det er bare møg irriterende!!  Tror jeg får det af kulde! Hvergang jeg fryser lidt, gør det ondt i mine bryster!  Så jeg må bare holde mig mere varm,  end jeg gør! Bruger uld indlæg og har mange bluser på! Må tage et uld tørklæde og binde rundt os!  

hvor er det fedt at du ikke giver op Sådan skal det bare være

Anmeld

6. oktober 2011

***S***

RiUL skriver:

hvor er det fedt at du ikke giver op Sådan skal det bare være

Tak smukke!!

Håber I har det godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.