Hvad kostede jeres bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Happy!

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder.

Hvor meget kostede jeres bryllup så i alt med det hele?

Hvor mange var i?

Hvor blev festen holdt?

Blev maden serveret eller var der buffet?

Og HVORDAN fik i penge til det?

Hej..

Vores drømmebryllup kostede omkring 250.000 med bryllupsrejse

Vi var 60 personer og festen blev holdt på Jomfruens Egede i Fakse.

Vi lækker mad serveret både til receptionen om eftermiddagen og til middagen om aftenen. Udover det havde vi også brunch-buffet dagen efter

Bryllupsrejsen gik til Mexico.

Der blev ikke sparet på noget og jeg fik mit prinsesse-bryllup

Min mand betate hele gildet på nær mine brudesko..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Livas mor

Vores budget var på 50.000 kr.. Tror dog vi brugte ca. 65.000-70.000 kr med alle de ting vores kære forældre sponsorerede

Vi var 70 mennesker

Holdt først udendørs reception med kage, frugt og drikkevarer i telt i sommerhuset og derefter hold vi selve bryllupsfesten i et flot lokale med 3 retters middag og natmad plus diverse drikkevarer.

Det hele foregik i Nordsjælland ved Hornbæk og Tikøb!

Anmeld

5. oktober 2011

Tut

Hvor meget kostede jeres bryllup så i alt med det hele?
- ca. 170.000 kr. - men det var også vores drømmebryllup!

Hvor mange var i?
- 50 mennesker

Hvor blev festen holdt?
-
Sørup Herregård med overnatning til alle gæster

Blev maden serveret eller var der buffet?
- Den blev serveret en 4 retters menu - men natmaden (pølse- og ostebord) blev sat frem sombuffet. Vi havde fri bar hele aftenen for alle 50 mennesker.

Anmeld

5. oktober 2011

TaAsJu

Vi havde en forstilling om vores bryllup skulle holdes på en gammel herregård inden midt i aalborg. Men sommeren før vores eget bryllup skulle holdes var vi til et vennepars bryllup samme sted.. Det var fantastisk, men samtigdig MEGET pænt. Lidt for pænt for manden og jeg.. Nå men vi begyndet en dialog med dem om div ting vi gerne ville have og inden vi var færdig lød prisen på 70000 det var uden tøj, ringe og div ting.. Pengen var ikke et problem vi havde sparet meget sammen.

Men sidder så en aften efter en by tur med min kære mand, godt brugt og med tømmermænd. Kigger på ham og siger hvis bare vores bryllup kunne være som festen igår så ville det da være rigtig rigtig sjovt...

og der bestemte vi os for at holde festen i et forsamlings lokale hvor vi ikke skulle tage hensyn til andre fester, om vores gæster var lidt for højt rystede eller noget..

bryllups lagkage om eftermiddagen med frugt og sandwicht og champange. Kaffe og the og div.

Mandes bedste ven er kok med eget firma. Så vi fik manden som vi ville have den. Serveret forret, buffet til hovderet og servert dessert.

natmad havde vi lejet en pølsevogn.. DET var et hit

Også var manden og en kammerat kørt til Tyskland efter øl, vin, alchol og sodavand..

Vi købet en stor sæk is på burger king.

Lejede en jukebox..

vi var 65 mennesker

en kok og 3 til og server.

Og holdet et brag af en fest... Med dans på borderne..  vi endte med og bruge ca 45000 på det hele..

Min drømme kjole fandt jeg på dba. Aldrig brugt og skradder syet i Kina. 3500. og hende kjeg købte den af hjælp med slør og skørte. hun var kendt i den barnche.. så 4200 alt i alt..

pigernes kjoler er købt i http://www.nybobornetoj.dk/ hun var fantastisk sød og havde lige kjolerne...

Og manden lejede sin smoking for som han selv sagde den kommer jeg aldrig igen.. og nu 6 md sener vejer han 20 kg mindre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.