Vi havde en forstilling om vores bryllup skulle holdes på en gammel herregård inden midt i aalborg. Men sommeren før vores eget bryllup skulle holdes var vi til et vennepars bryllup samme sted.. Det var fantastisk, men samtigdig MEGET pænt. Lidt for pænt for manden og jeg.. Nå men vi begyndet en dialog med dem om div ting vi gerne ville have og inden vi var færdig lød prisen på 70000 det var uden tøj, ringe og div ting.. Pengen var ikke et problem vi havde sparet meget sammen.
Men sidder så en aften efter en by tur med min kære mand, godt brugt og med tømmermænd. Kigger på ham og siger hvis bare vores bryllup kunne være som festen igår så ville det da være rigtig rigtig sjovt...
og der bestemte vi os for at holde festen i et forsamlings lokale hvor vi ikke skulle tage hensyn til andre fester, om vores gæster var lidt for højt rystede eller noget..
bryllups lagkage om eftermiddagen med frugt og sandwicht og champange. Kaffe og the og div.
Mandes bedste ven er kok med eget firma. Så vi fik manden som vi ville have den. Serveret forret, buffet til hovderet og servert dessert.
natmad havde vi lejet en pølsevogn.. DET var et hit 
Også var manden og en kammerat kørt til Tyskland efter øl, vin, alchol og sodavand..
Vi købet en stor sæk is på burger king.
Lejede en jukebox..
vi var 65 mennesker
en kok og 3 til og server.
Og holdet et brag af en fest... Med dans på borderne.. vi endte med og bruge ca 45000 på det hele..
Min drømme kjole fandt jeg på dba. Aldrig brugt og skradder syet i Kina. 3500. og hende kjeg købte den af hjælp med slør og skørte. hun var kendt i den barnche.. så 4200 alt i alt..
pigernes kjoler er købt i http://www.nybobornetoj.dk/ hun var fantastisk sød og havde lige kjolerne...
Og manden lejede sin smoking for som han selv sagde den kommer jeg aldrig igen.. og nu 6 md sener vejer han 20 kg mindre 
Anmeld