Hvad kostede jeres bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.703 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder.

Hvor meget kostede jeres bryllup så i alt med det hele?

Hvor mange var i?

Hvor blev festen holdt?

Blev maden serveret eller var der buffet?

Og HVORDAN fik i penge til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

1012lmp

Vi gav ca 60.000 for vores bryllup mig og min x.

Vi var 55 mennesker og vi ville oprindelig have holdt det i haven men teltet var for stort. Så ville vi holde det på en kro men der skal man som regel være ude kl 1 og det gad vi ikke have hængende over hovedet så det endte med at vi holdte det i et festlokale vi lejede og det var HELT i top...!

Forret og blev serveret, hovedret og dessert var buffet.

Og vi havde nogle af pengene selv og vi lånte resten

Anmeld

4. oktober 2011

Nille-pigen

vores bryllup på søndag kommer til at koste omkring 45.000 inkl. alt 

vi starter i Smk i Randers med efterfølgende reception hvor der bliver serveret bryllupskage og champagne... her regner vi med at der kommer omkring 60-70 mennesker

om aftenen skal vi på Hotel Randers, hvor vi skal have middagen som bliver anrettet og serveret  til hver enkelt, og vinen skænkes... Her skal vi være 37 pers. hvoraf to er børn... 

vi har pengene til det, da manden har været udsendt og at jeg havde fået en skadeserstatning på mit højre knæ... 

Anmeld

4. oktober 2011

Camulla

Jeg tror vores kostede 60.000 ca. og vi var 50 mennesker på en kro. Der fik vi 3 retters menu, kaffe, cognac, kage, natmad og fri bar.

De 20.000 fik vi af min farmor, resten betale vi undervejs i det halve år vi planlagde det, men det var trængt og vi havde ofte underskud på kontoen. Men det er nu ikke noget nyt  

Anmeld

4. oktober 2011

Kloster

Anonym skriver:

Hvor mange var i?

Hvor blev festen holdt?

Hej.

Nu har vi været gift i nogle år.... Men vores bryllup kostede 16.000,- med alt.

Vi var omkring 50 pers.

Vi holdt det i et forsamlingshus og havde 2 pers i køkkenet, som skyldte os en tjeneste. De serverede maden og alle gæster var behjælpelige med et ell andet. Fx bagte mandens mormor småkager til kaffen. Min tante er kok og lavede bryllupskagen. Jeg lånte corsage af min svigeinde. Købte brudekjolen brugt osv.

Vi fik 10.000,- af mine forældre også tog vi feriepenge og børnepenge.

Det var et lille billigt brllup, men det behøver ikke være dyrt for at kan holde  Vi har nemlig kobberbryllup næste år

Anmeld

4. oktober 2011

Alexander071106sMor

Anonym skriver:

Hvor mange var i?

Hvor blev festen holdt?

Vi blev gift for 5 år siden, og det kostede ca 30.000,-.Vi holdte festen i et selskabslokale i randers, maden var en lækker tre retters menu og kaffe, likør samt fri øl, vin og vand. Vi var 30, med i prisen var også overnatning på hotel Randers samt transport i form af en rigtig gammel fed veteran bil.

Anmeld

4. oktober 2011

Brams

Hvor mange var i?

Hvor blev festen holdt?

Vores bryllup kostede ca. 85.000 kr.

Vi var 35 personer.

Festen blev holdt på Højeruplund på Stevns.

Maden blev serveret.

Vi havde sparet op til det inden.

Med i prisen er ikke bryllupsrejse. Vi fik 10.000 kr. af min mor og far i bryllupsgave, så dem brugte vi til en bryllupsrejse

Anmeld

4. oktober 2011

henh01

Vores kommer til at koste omkring 70000 kr - derfor er datoen endnu ikke sat

Jeg synes det er MEGET dyrt for en fest, men vil samtidig heller ikke undvære det vi er npet frem til.

Anmeld

4. oktober 2011

henh01

Glemte at skrive at det skal holde i et lokale hvor der er serveringspersonale, 3 retters der bliver serveret, fri bar, oprydning, ingen tidsbegrænsning og borddækning med i prisen.

Så kommer der udover

Ringe
Kjole
Tøj til manden
tøj til ungerne
blomster
kørsel
fotografering
make-up, negle og hår.

Anmeld

5. oktober 2011

Øst

Vores bryllup kostede ca 53.000.

Vi blev gift i august og holdte det i haven i et fantastisk festtelt med buffet. vVi var alt i alt 50 personer og vi brugte ca 12.000 på mad, 13.000 på teltet og service, 13.000 på ringe og 3000 på fotografering. Manden fik et nyt jakkesæt og jeg købte en fantastisk kjole på den blå avis  ca 8.000. Resten blev brugt på drikkevare, kage, serveringsdamer, brudebuket, invitationer og udsmykning.

Vi sparende op et års tid i forvejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.