hvis den ikke kommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hejj skønne kvinder  

_ Har lige nogle spørgsmål med æl osv.

Jeg kan ikke forstå at jeg ikke kan få en positiv æl test. Fik mens den 22 sep og har en cyklus på 28 dage( Mener jeg.) og har testet siden lørdag, intet endnu. Men har simpelhen kvalme og prikken/ stikken i min mave. nærmest som om at der er en ''sten'' i maven Skal jeg ta til læge? er bare bekymret .. Kan æl komme senere? .. Har aldrigt haft så ondt/ dårligt før..

Håber i kan hjælpe mig. 

Knuuuus :9 <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen der kan hjælpe?

Anmeld

4. oktober 2011

1Wish

Hvis din mens er regelmæssig burde der ikk være noget at bekymre sim om. Har du fået en positiv test før? Nogle gange kan ens cyklus jo blive skubbet lidt af en eller anden grund, og du er ikk sikker på den er 28 dage. Det med smerten ku måske tyde på den er ved at være der. Jeg ville prøve at blive ved med at teste, måske er den der imorgen

Anmeld

4. oktober 2011

Madeleine

Tror bare man skal slappe af og elske en masse:-)) og tage det roligt.

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

miss_ice skriver:

Hvis din mens er regelmæssig burde der ikk være noget at bekymre sim om. Har du fået en positiv test før? Nogle gange kan ens cyklus jo blive skubbet lidt af en eller anden grund, og du er ikk sikker på den er 28 dage. Det med smerten ku måske tyde på den er ved at være der. Jeg ville prøve at blive ved med at teste, måske er den der imorgen

Er først stoppet med mine p-piller den 18 sep.. Har været på p-piller i 6 år.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.