Kan i huske hvad i lavede den dag/aften jeres spire blev til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

chael

Jelles skriver:

Ja som overskriften, siger kan i huske hvad i lavede den dag, jeres spire blev til... det kan jeg... synes det kunne være sjovt høre historier

Jeg havde haft en veninde på besøg, vi pimbede lidt hvidvin og tøse snakkede i flere timer... Min mand var til møde på hans kaserne, og kom hjem i uniform om aftenen...

Jeg synes bare han ser så flot ud i den....

Og ja, så blev lille prik til

Nej, jeg kan ikke huske det. Og det er nu nummer 3.

Så desværre ingen hyggelige historier herfra. De kom bare sådan ligepludselig

*Camilla 40+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Happiness

Nessie skriver:

Den opskrift må vi prøve

Hihi.. Ja. Så tænker man ihvertfald ikke på projekt baby under sexen

Skal du insemineres igen denne gang?

Anmeld

4. oktober 2011

celkt

haha...

jeg ved ikke med de to store, - men med den mindste er jeg helt sikker...

Jeg havde min gode, tætte veninde på weekend, og hende og jeg har et sjovt forhold til sex, - selvom vi altså ikke er sammen med hinanden eller noget, så kan vi bruge utroligt lang tid på at tale om sex og, nåhja, det kan man vel ikke helt undgå at blive påvirket af. Så da det var sengetid og min kæreste og jeg havde indtaget vores soveværelse, alene, havde han altså bare at samarbejde....

Anmeld

4. oktober 2011

Nessie

Happiness skriver:

Hihi.. Ja. Så tænker man ihvertfald ikke på projekt baby under sexen

Skal du insemineres igen denne gang?

Jeg skal til gyn i næste uge, for at se om min ÆL overhovedet er normal, så venter lige på "dommen" fra ham, så må vi se hvad han foreslår

Anmeld

4. oktober 2011

norenberg

Ja vores datter blev lavet i en snekamp i haven og begge drenge er lavet to år i træk på vores sommerferie på kreta...på samme hotel...og i samme seng...så da vi kom igen i år med en ny bebs...jokede de med at næste år når vi ses ville vi have tvillinger med fordi vi  år valge at være der i 14 dage...

Anmeld

4. oktober 2011

Nille-pigen

Jelles skriver:

Ja som overskriften, siger kan i huske hvad i lavede den dag, jeres spire blev til... det kan jeg... synes det kunne være sjovt høre historier

Jeg havde haft en veninde på besøg, vi pimbede lidt hvidvin og tøse snakkede i flere timer... Min mand var til møde på hans kaserne, og kom hjem i uniform om aftenen...

Jeg synes bare han ser så flot ud i den....

Og ja, så blev lille prik til

ej hvor fint...

Manden var hjemme på leave fra Afghanistan og vi havde valgt at tage en ferie på Tenerife... så vi hygge rigtig meget med romantisk middag og sangria og så....

Det var en fantastisk ferie...

Anmeld

4. oktober 2011

HelenaJ

Min lille skat blev lavet til min svigerindes bryllup. Kl. 5.30 om morgenen - ved noget vildt dårligt fuldemands-sex som varede meget kort tid - og den kommende far faldt i søvn ovenpå den kommende mor .. Men spiren blev til - meget romantisk ... Den kommende faster er hvertfald vildt begejstret for den historie :-)

Anmeld

4. oktober 2011

Happiness

Nessie skriver:

Jeg skal til gyn i næste uge, for at se om min ÆL overhovedet er normal, så venter lige på "dommen" fra ham, så må vi se hvad han foreslår

Det bliver da "spændende"! Håber at I kan klare den på egen hånd denne gang!

Anmeld

4. oktober 2011

Nessie

Happiness skriver:

Det bliver da "spændende"! Håber at I kan klare den på egen hånd denne gang!

Det ville bare være skønt. Det er monster dyrt at skulle i behandling til barn 2, så det ville da hjælpe en del hvis vi kunne lave en "gør-det-selv"-baby

Anmeld

4. oktober 2011

Simon's moar <3

Søndag d. 11.10.2008 Simon's far skulle om mandagen til Rumænien med skolen i 14 dage, så vi skulle lige ha det ordnet aftnen inden Og ved det var den dag, da det var første gang i lidt tid, vi lavede noget

Simon er faktisk døbt præcis ét år efter han er lavet; nemlig d. 11.10.2009  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.