Kan i huske hvad i lavede den dag/aften jeres spire blev til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.753 visninger
42 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Jelles

Ja som overskriften, siger kan i huske hvad i lavede den dag, jeres spire blev til... det kan jeg... synes det kunne være sjovt høre historier

Jeg havde haft en veninde på besøg, vi pimbede lidt hvidvin og tøse snakkede i flere timer... Min mand var til møde på hans kaserne, og kom hjem i uniform om aftenen...

Jeg synes bare han ser så flot ud i den....

Og ja, så blev lille prik til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Isabella_mor

jeg kan ikke huske det... hvis vi kun knaldede en gang om måneden ville jeg måske huske det. 

så den dag vi lavede den lille kan jeg sgu ikke erindre.

desværre

Anmeld

4. oktober 2011

Clisolka

Jelles skriver:

Ja som overskriften, siger kan i huske hvad i lavede den dag, jeres spire blev til... det kan jeg... synes det kunne være sjovt høre historier

Jeg havde haft en veninde på besøg, vi pimbede lidt hvidvin og tøse snakkede i flere timer... Min mand var til møde på hans kaserne, og kom hjem i uniform om aftenen...

Jeg synes bare han ser så flot ud i den....

Og ja, så blev lille prik til

Uha ja vi var til en fest hos nogle venner, og Isabella blev så lavet da vi var hjemme om natten 

Anmeld

4. oktober 2011

Den lykkelige

Ha ha hvor hygge..  Jeg kan tydelig huske det  det var fars dag og vi skulle hjem til mine forældre med en lille ting.. om morgenen havde vi rå hygget med mad på sengen, film og jaaaa...  husker den dag som fuld af kærlighed, sjov og hygge..   

Anmeld

4. oktober 2011

Den lykkelige

jeg kan ikke huske det... hvis vi kun knaldede en gang om måneden ville jeg måske huske det. 

desværre

Vi har da også sex flere gange om ugen.. men altå da vi prøvede blive gravide skrev je dagene ned hvor vi havde sex, plus mens osv osv.. også kan man jo huske det

Anmeld

4. oktober 2011

Isabella_mor

Den lykkelige skriver:

Vi har da også sex flere gange om ugen.. men altå da vi prøvede blive gravide skrev je dagene ned hvor vi havde sex, plus mens osv osv.. også kan man jo huske det

nu skriver jeg ikke ned hver gang vi har sex.. jeg nyder det mens det varer.

Anmeld

4. oktober 2011

Jelles

isabellamor skriver:

desværre

Normalt ville jeg nok heller ikke vide det, men havde været igennem to rygoperationer, så sex er ikke det jeg hungrer efter hver dag pt... hahah

Anmeld

4. oktober 2011

Loa

Jeg kan huske så meget at jeg så De unge mødre i soveværelset og min mand så Champions League i stuen, og i pausen sms'ede jeg ham så fra soveværelset at han skulle komme ind og "Do his duty"

Ikke alt det pladder romantik her

Anmeld

4. oktober 2011

Jelles

Den lykkelige skriver:

jeg har en kalender hvor jeg hver dag skriver hvad jeg laver :-) og tjah er der lidt hygge i luften, så får den et lille kryds... ikke fordi jeg holder øje med sex, men netop fordi at skulle det ske, der var en gevinst, er det da sjovt vide hvilken dag :-D

Anmeld

4. oktober 2011

Den lykkelige

isabellamor skriver:

nu skriver jeg ikke ned hver gang vi har sex.. jeg nyder det mens det varer.

Ha ha ha ja lyder heller ikke så spontant og frækt    men altså da vi gik igang med projekt baby kunne jeg sku ikke lade være  ville gerne kunne se hvornår hun blev til.. og da jeg fik udregnet terminen kunne jeg jo så se det præcist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.